Νέο Ducati Scrambler 1100 Dark PRO, το πιο προσιτό

Το συνθετικό "Dark" βρίσκει το δρόμο του στο μεγάλο Scrambler 1100 για τη δημιουργία της νέας πιο προσιτής έκδοσης που έχει το δικό της στιλ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Scrambler 1100 Dark PRO

Όπως έχουμε συνηθίσει στη σύγχρονη ιστορία της Ducati, οι Ιταλοί ξεχωρίζουν την πιο προσιτή έκδοση των μοτοσυκλετών τους προσθέτοντας στο όνομα τους το συνθετικό Dark. Το πρώτο γνώρισμα που μας δείχνει ότι έχουμε να κάνουμε με τη βασική έκδοση της εκάστοτε μοτοσυκλέτας είναι η μαύρη ματ βαφή σε μεταλλικά και πλαστικά μέρη αλλά και ο φτωχότερος εξοπλισμός που συνοδεύει το μοντέλο έναντι των “πλουσιότερων” εκδόσεων 1100 PRO και Sport PRO. Παράλληλα τα μέρη εκείνα που δεν είναι βαμμένα παρουσιάζονται με τη φυσική τους απόχρωση με το σύνολο να μην έχει να ζηλέψει στον τομέα του στιλ από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Scrambler, αυτό με τον μεγάλο αερόψυκτο κινητήρα των 1.103 κ.εκ. με το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, τους 86 ίππους και τα 88 Nm ροπής στις 7.500 κια 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα φέρει πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 45 χλστ. και αμορτισέρ της Kayaba το οποίο ρυθμίζεται ως προς την επαναφορά αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου του.

Όπως και με τα άλλα δύο μοντέλα της σειράς, Scrambler 1100 PRO και Sport PRO, η νέα έκδοση Dark φέρει στον εξοπλισμό της τόσο Cornering ABS που μεταβάλει τη λειτουργία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας όσο και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Ducati Traction Control.


Μένει να δούμε την τιμή του στη χώρα μας, η οποία για τις αγορές τις Ευρώπης ξεκινά από τα 12.490 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]