Νέο Hyundai i20 N: Τούρμπο 1600αρι με 204 άλογα!

Το νέο Hyundai i20 N παρουσιάστηκε και επισήμως και εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του και όχι μόνο. Πάμε να δούμε περισσότερα για αυτό.

Είναι πλέον επίσημο. Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου Hyundai i20 και της έκδοσης N Line για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ και να δείτε τις επίσημες εικόνες του, η κορεάτικη μάρκα παρουσίασε και την κορυφαία έκδοση N του μοντέλου της.

Σχεδιαστικά, το Hyundai i20 N έχει να επιδείξει αρκετές αλλαγές που το καθιστούν σαφώς πιο επιθετικό από τι συμβατικές του εκδόσεις. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και στο δεξί τμήμα του έχει το σήμα N, ενώ στο κάτω άκρο του έχει σπόιλερ και κόκκινη λεπτομέρεια. Κόκκινο είναι το σπόιλερ στο πλάι του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί η αεροτομή οροφής και ο επίσης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τον αεροδυναμικό διαχύτη και την οβάλ εξάτμιση. Οι αλλαγές αυτές σύμφωνα με την Hyundai δεν είναι μόνο αισθητικές, καθώς βελτιώνουν και την αεροδυναμική του αμαξώματος, το οποίο μάλιστα είναι χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. Ανασχεδιασμένες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ το κρύσταλλο των πίσω φώτων είναι πιο σκούρο. Όσον αφορά τις δαγκάνες των φρένων αυτές είναι σε κόκκινο χρώμα και έχουν το σήμα N.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε νέα σπορ μπάκετ καθίσματα, νέο επιλογέα ταχυτήτων και σπορ δερμάτινο τιμόνι με ειδικά κουμπιά που μεταβάλλουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ο πίνακας οργάνων έχει αποκλειστικά ψηφιακές ενδείξεις, προσαρμοσμένες στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αυτή έχει κάτω από το καπό της μοτέρ 1.6 λτ. T-GDi το οποίο αποδίδει 204 ίππους (5.500 – 6.000 σ.α.λ.) και 275 Nm ροπής (1.750 – 4.500 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων rev matching. Φυσικά διαθέτει αλλαγές στην εμφάνιση και το στήσιμό του, ενώ έχει μειωμένο βάρος στα 1.190 κιλά. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6.7 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 230 χλμ./ώρα.

Προαιρετικά το Hyundai i20 N μπορεί να εξοπλιστεί και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (να πούμε εδώ πως η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα), ενώ στάνταρ διαθέτει πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), ενώ το ESC διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα “παρεμβατικότητας” (On, sport και fully off).

 

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Σύνοδος Κορυφής των Ηγετών της G20 πραγματοποιήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Η εταιρεία που ανέλαβε τις μετακινήσεις......
Το Hyundai Group εγκαινίασε στη Γερμανία το Square Campus που αποτελεί την σημαντικότερη επένδυση στο τεχνικό κέντρο του ομίλου την τελευταία 20ετία....
Η Hyundai επιβεβαιώνει το υψηλού επιπέδου εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει στους υπαλλήλους της λαμβάνοντας πιστοποίηση ως Κορυφαίος Εργοδότης....
Μία εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για έκτη συνεχόμενη φορά σε μελέτη στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ως εκείνη που "ακούει" καλύτερα το κοινό....
Η Hyundai ανακοίνωσε αλλαγή και νέο πρόσωπο στη θέση του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για την Ευρώπη....
Ένα από τα C-SUV με την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων! Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην full hybrid έκδοση που συνδυάζει και τετρακίνηση......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα