Στην εποχή του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, αν μη τι άλλο, η Opel μπορεί να υπερηφανεύεται πως το logo της, το διάσημο “Opel Blitz”, είναι και το πιο επίκαιρο μεταξύ όλων των σημάτων των κατασκευαστών. Όπως και πολλές ακόμη εταιρίες οι Γερμανοί μπαίνουν σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας τους και θέλουν να το δείξουν αυτό με το φρεσκάρισμα της εταιρικής τους ταυτότητας και τις μικρές αλλαγές που πραγματοποίησαν στο Opel Blitz κάνοντας το πιο εκλεπτυσμένο.
Διαβάστε επίσης: Τιμής νέου Opel Mokka στην Ελλάδα. Αυτές είναι οι εκδόσεις του
Τα πρώτα αυτοκίνητα της Opel που θα φέρουν το νέο σήμα της εταιρίας θα είναι τα νέα Mokka και Crossland, το οποίο “συνοδεύεται” από μια νέα απόχρωση του παραδοσιακού κίτρινου χρώματος της Opel αλλά και νέα γραμματοσειρά. Τα δύο τελευταία αφορούν φυσικά στη χρήση του εμπορικού σήματος σε άλλες μορφές επικοινωνίας των Γερμανών με το κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρία η νέα σχεδίαση επικεντρώνεται στα βασικά και απαραίτητα, απαλλαγμένη από κάθε στοιχείο που είναι περιττό ή αποσπά την προσοχή. Εστιάζοντας στο Blitz, στον κεραυνό δηλαδή της Opel, ο κύκλος του νέου λογοτύπου που τον περιβάλλει είναι πιο λεπτός. Το λεκτικό σήμα της μάρκας αποτελεί μία ισχυρή βάση για το λογότυπο. Η νέα γραμματοσειρά με την ονομασία “Opel Next” είναι επίσης απαλή και σύμφωνα με την Opel δυναμική, μοντέρνα και σαφής.
Διαβάστε επίσης: Opel Corsa Ultimate, νέα κορυφαία εξοπλιστική έκδοση
Στη νέα γραμματοσειρά περιλαμβάνονται τρεις διαφορετικές εκδοχές χαρακτήρων: light (ελαφριοί), regular (κανονικοί) και bold (έντονοι). Οι εκδοχές αυτές εναρμονίζονται τέλεια και εκφράζουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Το νέο χρώμα Opel yellow συμβολίζει παράλληλα τον ηλεκτρισμό, το νέο “καύσιμο”.
“Έχουμε αυτοπεποίθηση, νεανική διάθεση και ανοιχτό πνεύμα. Σε αυτή τη νέα εποχή, η Opel εμπνέεται από την προοδευτική, ‘cold to cool’ γερμανική κουλτούρα και μέσα από αυτή την επιρροή αναδύεται τολμηρή, γνήσια και σύγχρονη. Αυτή είναι η έκφραση της νέας ταυτότητας της μάρκας μας και αντιπροσωπεύει απόλυτα τα νέα συναρπαστικά προϊόντα μας”, δήλωσε ο Xavier Duchemin, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Aftersales της Opel.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ομάδα Velocity της βρετανική εταιρίας marketing McCann Central, ενώ η γραμματοσειρά “Opel Next” αποτελεί δημιουργία της Monotype.