Οι κατασκευαστές επιταχύνουν τα πλάνα εξηλεκτρισμού των μοντέλων τους με στόχο να πιάσουν τους στόχους που έχει θέσει η E.E. για την επόμενη χρονιά αναφορικά με τον μέσο όρο εκπομπών CO2 του διαθέσιμου στόλου τους. Μέσα στους στόχους είναι φυσικά και η αποφυγή του προστίμου που αναλογεί σε 95 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται και δεν συμμορφώνεται με τον στόχο της Ε.Ε.
Διαβάστε επίσης: Volvo Cars: Μείωση CO2 με τρένα αντί φορτηγών
Οι κατασκευαστές προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς στην παρουσίαση ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων για να μειώσουν τον μέσο όρο με τον γαλλικό όμιλο της PSA να τα καταφέρνει καλύτερα από τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Διαβάστε επίσης: Ευρωπαϊκές εκπομπές CO2. Στο μέσο όρο η Ελλάδα
Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στον πίνακα που ακολουθεί ο μέσος όρος για τον στόλο αυτοκινήτων του γαλλικού ομίλου φτάνει πλέον στα 97,9 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Με τον όμιλο της Toyota να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 100,6 γραμμάρια. Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi βρίσκεται στην τρίτη θέση με 105,5 γραμμάρια με την Hyundai-Kia πολύ κοντά στην τέταρτη θέση με 106,7 γραμμάρια. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Suzuki που προχώρησε ακόμη και στην απόσυρση της πολιτικής έκδοσης του Jimny από τις αγορές της Ε.Ε. για να πετύχει τους στόχους της με τον μέσο όρο της να βρίσκεται πλόεν στα 108,9 γραμμάρια/χιλιόμετρο, ενώ η FCA Automobiles βρίσκεται στην 6η θέση με μόλις 0,1 του γραμμαρίου διαφορά!
Να σημειωθεί πως οι τιμές για τον μέσο όρο κάθε κατασκευαστή έχουν υπολογιστεί με βάση το πρότυπο NEDC και χωρίς σε αυτές να υπολογίζονται τα όποια κίνητρα δίνονται στους κατασκευαστές που μειώνουν περαιτέρω τα συγκεκριμένα νούμερα.
Πηγή: JATO