Δέκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα βρίσκονται στη γκάμα της Toyota έως και το 2025 και οι Ιάπωνες ξεκινούν την εξηλεκτρισμένη επίθεση τους επί ευρωπαϊκού εδάφους με την παρουσίαση του πρώτου από αυτά. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έρχεται να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην καυτή από πλευράς πωλήσεων κατηγορία των SUVs.
Διαβάστε επίσης: Το αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Proace City εδώ το 2021
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV αποτελεί προϊόν κοινής εξέλιξης της Toyota με τη Subaru και βασίζεται στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα e-TNGA. η εν λόγω πλατφόρμα προσφέρει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης αναφορικά με το μέγεθος της (μήκος, πλάτος, μεταξόνιο) και δυνατότητα κίνησης στους εμπρός, τους πίσω αλλά και τους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρικό μοτέρ τόσο μπροστά όσο και πίσω. Έτσι επιτρέπει στους Ιάπωνες να την αξιοποιήσουν για τη δημιουργία μοντέλων που θα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και θα εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Η εξέλιξη του νέου ηλεκτρικού SUV έχει τελειώσει και τώρα η ιαπωνική εταιρία βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας για την έναρξη της παραγωγής του.
Πέρα από την ανακοίνωση για την αποκάλυψη της “προεπισκόπισης” του νέου SUV, η Toyota δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες εκτός από τρεις εικόνες. Στη μία από αυτές φαίνεται η σιλουέτα του ηλεκτρικού μοντέλου, ενώ στην εικόνα “φάντασμα” μπορούμε να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες για την πλατφόρμα αλλά και για την ευρυχωρία της καμπίνας.
Διαβάστε επίσης: Το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai που εκπέμπει νερό αποκαλύπτεται
Η σιλουέτα του σχεδίου που βλέπουμε δεν διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από τα σχέδια που κατέθεσε η Toyota στην Κίνα τα οποία και σας παρουσιάσαμε το περασμένο καλοκαίρι. Παράλληλα φαίνεται να είναι πολύ κοντά και στη σχεδιαστική μελέτη που αποκάλυψε η Subaru στις αρχές του 2020 κατά τη διάρκεια τεχνικού meeting της εταιρίας.
“H Toyota θα κάνει σύντομα το βήμα για το “ξεδίπλωμα” του επερχόμενου ηλεκτρικού της πορτφόλιο αρχικά με την προεπισκόπιση ενός ολοκαίνουριου μεσαίου μεγέθους SUV τους επόμενους μήνες. Η ευελιξία που προσφέρει η e-TNGA πλατφόρμα μας επιτρέπει να σχεδιάσουμε αι να δημιουργήσουμε οχήματα που δεν είναι απλώς ηλεκτρικά μπαταρίας αλλά την ίδια στιγμή διασκεδαστικά στην οδήγηση και όμορφα να τα κοιτάει κανείς”, δήλωσε ο Koji Toyoshima, αναπληρωτής επικεφαλής του εργοστασίου ZEV των Ιαπώνων.