Ducati Monster: Νέο ορόσημο για το best seller των Ιταλών

Το ιταλικό "Τέρας", το Ducati Monster είναι το best seller όλων των εποχών των Ιταλών φτάνοντας πρόσφατα στο ορόσημο των 350.000 πωλήσεων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Monster ορόσημο
Από αριστερά: Ferraresi, De Rose, Domenicali

Με εμπορική πορεία που μετρά σχεδόν τρεις δεκαετίες το Ducati Monster είναι αναμφίβολα μια από τις best seller μοτοσυκλέτες όλων των εποχών από Ευρωπαίο κατασκευαστή το απόλυτο best seller της Ducati, αλλά και το μακροβιότερο μοντέλο στην γκάμα της.

Το εμβληματικό Monster είναι “υπεύθυνο” σε μεγάλο βαθμό για τη δημιουργία μιας νέας “υποκατηγορίας” γυμνών μοτοσυκλετών με έμφαση στο ξεχωριστό look, τη σπορ συμπεριφορά και τις επιδόσεις, με μοτέρ και περιφερειακά από sport μοτοσυκλέτες.

Διαβάστε επίσης: Έφτασε η νέα Ducati Multistrada V4. Δείτε τιμές και εκδόσεις


Από αυτή την κατηγορία προέκυψαν αργότερα και τα πρώτα “γνήσια” εργοστασιακά streetfighters, τα οποία, σύμφωνα και με την τότε δίτροχη υποκουλτούρα στις μετατροπές έφεραν πλαίσιο, μοτέρ και περιφερειακά από τα superbikes του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλάζοντας τα κλιπόν με ίσιο ψηλό τιμόνι και πετώντας το αεροδυναμικό φέρινγκ τους στον “κάλαθο των αχρήστων”. Πριν από την έλευση αυτής της κατηγορίας είχαν προηγηθεί οι απλοί αναβάτες των superbikes, οι οποίοι, συνήθως έπειτα από κάποιο ατύχημα, προέβαιναν στις παραπάνω μετατροπές στις μοτοσυκλέτας τους, βάζοντας έτσι τις βάσεις για την εργοστασιακή streetfighter σκηνή.

Ο μοναδικός σχεδιασμός της πρώτης γενιάς του Monster, από την πένα του Αργεντίνου σχεδιαστή Miguel Galluzzi, είχε άμεση επιρροή στο κοινό, όταν παρουσιάστηκε το 1992 ως concept, αλλά και στα ταμεία της ιταλικής εταιρίας, με το Monster -σε πολλές και διάφορες από τότε εκδόσεις και κυβισμούς- να προσφέρει απλόχερα την βάση για την οικονομική της ανάπτυξη.

Με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του ρεζερβουάρ τού και το σήμα κατατεθέν ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το πρώτο Monster επηρέασε σχεδιαστικά όλες τις υπόλοιπες γενιές της δικύλινδρης μοτοσυκλέτας, μέχρι και την παρουσίαση της νέας γενιάς που υιοθετεί τώρα μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση με την αφαίρεση του χωροδικτυώματος από την “εξίσωση” της εμβληματικής του εικόνας.

Ένα Monster 1200 S, ήταν αυτό που έγινε το υπ’ αριθμόν 350.000ο Τέρας που παραδόθηκε στον ευτυχή ιδιοκτήτη του, τον Ducatista Sebastien Francois Yves Hervé De Rose. Η μοτοσυκλέτα μάλιστα παραδόθηκε προσωπικά στον αναβάτη από τον CEO της Ducati, Claudio Domenicali και τον Andrea Ferraresi, διευθυντή του σχεδιαστικού τμήματος στα κεντρικά της εταιρίας στο Borgo Panigale.

Το εν τη γενέσει του συλλεκτικό αυτό Monster φέρει και ταμπελάκι με τον αριθμό ορόσημο στο πλαίσιο του για να μην αφήνει καμία αμφιβολία περί τίνος πρόκειται και συνοδεύεται και από πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την υπογραφή του Domenicali.

Η νέα γενιά Monster έρχεται να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι των προκάτοχων μοντέλων κα αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις της ιταλικής εταιρίας τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή στην χώρα μας από 12.300 ευρώ. Μάθετε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη νέα γενιά Monster εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]