Ήταν θέμα χρόνου να δούμε τα διακριτικά R.S. Line να “φοριούνται” και σε μια έκδοση για το δημοφιλές SUV των Γάλλων με το Renault Captur να διευρύνει με αυτό τον τρόπο τη γκάμα του προσθέτοντας και μια έκδοση με περισσότερα σπορτίφ αισθητική στοιχεία.
Το Renault Captur R.S. Line ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με την έμπνευση στις γραμμές του να προέρχεται από τον κόσμο της F1, και τη γρίλια του να φέρει κυψελωτό μοτίβο.
Διαβάστε επίσης: Renault Kiger. Νέο SUV για την Ινδία, και τον υπόλοιπο κόσμο!
Για τον πίσω προφυλακτήρα βλέπουμε έναν διαχύτη βαμμένο σε γκρι χρώμα, τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ, ενώ οι αποκλειστικές δίχρωμες ζάντες είναι 18 ιντσών. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα σήμερα R.S. Line που κάνουν την εμφάνιση τους τόσο στην πόρτα του πορτμπαγκάζ όσο και στα εμπρός φτερά.
Στο εσωτερικό η σπορ ατμόσφαιρα ενισχύεται από τη δερμάτινη διάτρητη επένδυση του τιμονιού και από τις κόκκινες ραφές που βλέπουμε τόσο σε αυτό όσο και στις υπόλοιπες επενδύσεις τις καμπίνας. Τα αλουμινένια μαρσπιέ στις πόρτες φέρουν επίσης το σήμα της νέας έκδοσης, ενώ σας χρώμα το κόκκινο κάνει την εμφάνιση του στις επενδύσεις των καθισμάτων αλλά και στους αεραγωγούς του ταμπλό, το οποίο στην πλευρά του συνοδηγού φέρει και φάσα με carbon look.
Διαβάστε επίσης: Renault 5. Η νέα και αμιγώς ηλεκτρική γενιά!
Στον στάνταρ εξοπλισμό της R.S. Line για το Renault Captur ανήκουν μεταξύ άλλων η οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, οι αισθητήρες πάρκινγκ στο εμπρός και το πίσω μέρος, η ασύρματη φόρτιση για το κινητό σας αλλά και ο ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης.
Στα των κινητήρων για ολόκληρη τη γκάμα του Captur είναι διαθέσιμα πλέον τα TCe μοτέρ βενζίνης 90 και 140 με αντίστοιχη απόδοση και το LPG μηχανικό σύνολο TCe 100 , ενώ διαθέσιμη είναι και η plug-in υβριδική έκδοση E-Tech των 160 ίππων.
Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση το Captur R.S. Line είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία με την τιμή του για την έκδοση TCe 140 να ξεκινά στη Γαλλία από τα 28.400 ευρώ. Η R.S. Line είναι παράλληλα διαθέσιμη με το ίδιο μοτέρ και το αυτόματο κιβώτιο αλλά και ως plug-in υβριδική.