Toyota Yaris Cross Adventure λέγεται η νέα έκδοση του επίσης νέου μικρού υβριδικού SUV της ιαπωνικής εταιρίας, μια έκδοση με προσθήκες που της δίνουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολά τις εκτός δρόμους εξορμήσεις του οδηγού του Yaris Cross. Μαζί με αυτήν κάνει το ντεμπούτο της και η έκδοση Premiere, η οποία θα παραμείνει στην παραγωγή για δώδεκα μήνες και αποτελεί την κορυφαία εξοπλισμένη εκδοχή του Yaris Cross Adventure.
Δείτε επίσης – Video Toyota: Δείτε πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Yaris
Σε σχέση με την έκδοση Elegance που είδαμε κατά το παγκόσμιο ντεμπούτο του Yaris Cross η νέα έκδοση Adventure διαφέρει στα προστατευτικά του εμπρός προφυλακτήρα αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό βλέπουμε και ράγες οροφής με ασημί φινίρισμα αλλά και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σκούρο γκρι χρώμα.
Στο εσωτερικό το Toyota Yaris Cross Adventure διαχωρίζει τη θέση του με τη μαύρη επένδυση της οροφής αλλά και τα μαύρα γυαλιστερά φιλέτα σε διάφορα σημεία της καμπίνας.
Η έκδοση Premiere πάει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα και επίσης αποκλειστικές ζάντες 18 ιντσών, ηλεκτρική υποβοήθηση για το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας που ανοίγει με αισθητήρα, head-up display και βαφή αμαξώματος δύο τόνων.
Διαβάστε επίσης: Νέα Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition
Να σημειωθεί ότι η απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης τελευταίας γενιάς των Ιαπώνων που βασίζεται στο θερμικό μοτέρ των 1,5 λίτρων παραμένει αμετάβλητη στους 116 ίππους ενώ οι εκπομπές ρύπων που δεν έχουν ακόμη επισημοποιηθεί αναμένονται στα 100 περίπου γρ./χλμ. για την προσθιοκίνητη έκδοση και σε λιγότερα από 110 γρ./χλμ. για την 4κίνητη AWD-i.
H AWD-i τετρακίνηση του μικρού SUV της ιαπωνικής εταιρίας λειτουργεί αυτόματα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης ενεργοποιώντας και τον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, ενώ στο “οπλοστάσιο” της έχει και δύο επιπλέον προγράμματα λειτουργίας που ενεργοποιούνται χειροκίνητα τα “Trail” και “Snow”.