Super Sport. Δύο λέξεις που συνδέουν μεταξύ τους όλα τα κορυφαία μοντέλα που έχει παρουσιάσει η Bugatti από την ίδρυση της έρχονται τώρα να κοσμήσουν και μια έκδοση ευρείας παραγωγής της πανίσχυρης Chiron.
Με τιμή που ξεκινά από τα 3,2 εκατ. ευρώ, η νέα Bugatti Chiron Super Sport βασίζεται στη Chiron Super Sport 300+, το hypercar δρόμου που έσπασε πρώτο το 2019 το φράγμα των 300 μιλίων ανά ώρα πετυχαίνοντας ταχύτητα 490,484 χλμ./ώρα. Η Chiron Super Sport δεν είναι πιο γρήγορη από αυτό με την Bugatti να στοχεύει σε αυτή την περίπτωση στα 440 χλμ./ώρα τελικής, τα οποία συνοδεύονται από μια ακλόνητη αίσθηση ασφάλειας και άνεσης, σύμφωνα με τους Γάλλους.
Διαβάστε επίσης: Όταν η Chiron Sport συνάντησε το… Rafale (+video)
Το πάντα στο νέο… υπερμοντέλο της γαλλικής εταιρίας έχουν σχεδιαστεί για κορυφαία συμπεριφορά στις στρατοσφαιρικές ταχύτητες που μπορεί να πιάσει. Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς το πίσω μέρος έχει μακρύνει κατά 250 ολόκληρα χιλιοστά, ενώ μεγαλύτερο είναι και ο διαχύτης ώστε να αυξηθεί η κάθετη δύναμη που ασκείται στη Chiron SS πάνω από τα 400 χλμ./ώρα. Η νέα σχεδίαση της ουράς επέφερε βελτίωση και στον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στο εμπρός μέρος για να βελτιωθεί η ροή του αέρα γύρω από τους θόλους των τροχών.
Ο μεγάλος 16κύλινδρος W κινητήρας των οχτώ λίτρων και τεσσάρων turbo (στα 2,8 bar η πίεση) δέχτηκε πολλές αλλαγές από τους μηχανικούς της γαλλικής εταιρίας, με στόχο να αυξήσει ακόμη περισσότερο την απόδοση του, χωρίς αυτό να γίνει σε βάρος της αξιοπιστίας. Το μοτέρ αποδίδει τώρα 100 ίππους περισσότερους και φτάνει στους 1.600 έχοντας δεχτεί αλλαγές στους υπερσυμπιεστές, στο κύκλωμα λίπανσης αλλά και στις κεφαλές του. Παράλληλα αυξήθηκε και το όριο περιστροφής του κατά 300 σ.α.λ. φτάνοντας τώρα στις 7.300 σ.α.λ. Τα 1.600 Nm ροπής που παράγει είναι τώρα διαθέσιμα έως και τις 7.000 σ.α.λ. (από τις μόλις 2.000 στροφές), ενώ στη Chiron το φάσμα “περιορίζεται” έως τις 6.000 στροφές.
Δείτε επίσης: Ski στα χιόνια με μια Bugatti Veyron (+video)
Η Chiron Supersport επιτυγχάνει τα 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 300 χλμ./ώρα από στάση απαιτούνται 12,1 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την Bugatti και σε σχέση με τη Chiron, η SS είναι ταχύτερη κατά 7% έως τα 400 χλμ./ώρα. Στα 403 χλμ./ώρα το αυτόματο κιβώτιο επιλέγει την 7η ταχύτητα του, η οποία έχει μακρύνει κατά 3,6% έναντι της Chiron…
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα EB, Handling, Autobahn και Top Speed που προσαρμόζουν ανάλογα τον τρόπο απόδοσης του μεγάλου W16 κινητήρα, των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης αλλά και της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.
Σύμφωνα με τους Γάλλους η παραγωγή της Chiron SS θα ξεκινήσει σύντομα στην έδρα της εταιρίας στο Molsheim της Γαλλίας. Η Bugatti θα κατασκευάζει 30 συνολικά Super Sport με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2022.