Η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe είναι πλέον γεγονός. Το βαυαρικό μοντέλο μπαίνει αισίως στην δεύτερη γενιά του και σκοπό έχει να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του καριέρα αλλά και να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική της παραδοσιακής Coupe 4άρας.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου ενστερνίζεται φυσικά τη νέα μάσκα στο εμπρός μέρος, η οποία αποτελεί την αιχμή του δόρατος της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της γερμανικής μάρκας. Με μήκος 4.783 χλστ., πλάτος 1.852 χλστ. και ύψος 1.442 χλστ. συγκριτικά με την προκάτοχό της, η νέα γενιά είναι μεγαλύτερη κατά +143 χλστ. σε μήκος, 27 χλστ. σε πλάτος και 53 χλστ. σε ύψος. Παράλληλα, το πλάτος των μετατροχίων έχει αυξηθεί στα 1.595 χλστ. μπροστά (+50 χλστ) και 1.623 χλστ. πίσω (+29 χλστ.). Το μεταξόνιο των 2.856 χλστ. είναι κατά 46 χλστ. μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, και κατά 5 χλστ. αυξημένος από της Σειράς 3 Sedan.
Ως αποτέλεσμα της αύξησης των διαστάσεων έρχεται και η ανάλογη αύξηση στην ευρυχωρία του εσωτερικού. Η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe προσφέρει χώρο αποσκευών 470 λίτρων, τιμή που έχει αυξηθεί κατά 39 λίτρα σε σχέση πάντοτε με το απελθόν μοντέλο. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.290 λίτρα το μέγιστο με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων, που είναι στάνταρ διαιρούμενη σε αναλογία 40:20:40. Κατά τα άλλα, στο εσωτερικό της νέας BMW Σειρά 4 Gran Coupe, η ψηλή κεντρική κονσόλα και οι ρέουσες επιφάνειες από τον πίνακα οργάνων μέχρι τις επενδύσεις των θυρών δίνουν την αίσθηση ότι αγκαλιάζουν τους εμπρός επιβάτες. Το μπουτόν Start/Stop για τον κινητήρα είναι τοποθετημένο σε ένα αριστοτεχνικά σχεδιασμένο panel ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, που επίσης φιλοξενεί το BMW Controller, τα κουμπιά για τη μονάδα Driving Experience Control (επιλογή προγραμμάτων οδήγησης), το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο και τον ειδικό για το μοντέλο επιλογέα σχέσεων. Στα πίσω καθίσματα με τα αναδιπλούμενα προσκέφαλα μπορούν να τοποθετηθούν τρία παιδικά καθίσματα.
Πίσω από την επιβλητική μάσκας της νέας BMW Σειρά 4 Gran Coupe θα δούμε μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου αλλά και υβριδική τεχνολογία. Η BMW M440i xDrive Gran Coupe χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 374 ίππων. Η BMW 430i Gran Coupe σηματοδοτεί το ντεμπούτο του νέου τετρακύλινδρου κινητήρα που αποδίδει 245 ίππους με πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή για περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της BMW 420i Gran Coupé παράγει μέγιστη ισχύ 184 ίππων. Ο τετρακύλινδρος diesel 190 ίππων βρίσκεται κάτω από το καπό της BMW 420d Gran Coupe και της BMW 420d xDrive Gran Coupe. Στην BMW M440i xDrive Gran Coupé και στις diesel εκδόσεις του νέου μοντέλου, η ήπια υβριδική τεχνολογία αυξάνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις και την απόδοση. Η μίζα – γεννήτρια 48V υποστηρίζει άμεσα τον κινητήρα με πρόσθετη ισχύ 11 ίππων κατά την επιτάχυνση, είτε από στάση ή εν κινήσει, ενώ μία επιπρόσθετη μπαταρία αυξάνει τις ικανότητες ανάκτησης και αποθήκευσης ενέργειας πέδησης. Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic (στάνταρ). Το προαιρετικό οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport (στάνταρ στην BMW M440i xDrive Gran Coupé)
Φυσικά, η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe έχει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε θέματα άνεσης και ασφάλειας. Περίπου 40 συστήματα είναι εκεί για να αναβαθμίσουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση. Ξεχωρίζουν το Active Cruise Control με αυτόματο Speed Limit Assist, παρακολούθηση διαδρομής και αναγνώριση φωτεινού σηματοδότη (στη Γερμανία), και Steering & Lane Control Assistant.
Η βασική έκδοση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προειδοποίηση επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης, Speed Limit Info, Lane Departure Warning, Park Distance Control, Reversing Assist Camera και Parking Assistant με Reversing Assistant. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν Parking Assistant Plus με Surround View και Remote 3D View.
Το BMW Live Cockpit Plus (στάνταρ εξοπλισμός) περιλαμβάνει το λειτουργικό σύστημα iDrive με οθόνη ελέγχου 8,8” και έγχρωμη οθόνη 5,1” στον πίνακα οργάνων. Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό σύστημα που περιλαμβάνει πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης με μία οθόνη 12,3” πίσω από το τιμόνι και οθόνη ελέγχου 10,25” (control display).