Με κεφαλαιοποίηση που υπερβαίνει τα δύο τρισ. δολάρια Αμερικής, η πανίσχυρη Apple δείχνει να μπαίνει ξανά σε τροχιά για τη δημιουργία του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η αμερικάνικη εταιρία προχώρησε στην πρόσληψη του Ulrich Kranz, πρώην ανώτερου διοικητικού στελέχους της BMW.
Διαβάστε επίσης: Η BMW βάζει τέλος στα κλειδιά αυτοκινήτων
Με λαμπρό βιογραφικό και 30 χρόνια εμπειρίας με τους Βαυαρούς, ο Ulrich Kranz τέθηκε επικεφαλής σε πολλά σημαντικά projects για τη BMW κατά τη διάρκεια της θητείας του. Ήταν ο επικεφαλής εξέλιξης της πρώτης Ζ3 αλλά και τους πρώτου SUV στην ιστορία των Βαυαρών, της X5. Έπειτα από αυτά είχε ηγετικό ρόλο στο “Project i” για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW από το οποίο προέκυψαν τα βραβευμένα i3 και i8. Ο Kranz αποχώρησε από την BMW το 2016 αναλαμβάνοντας συμβουλευτικό ρόλο σε επενδυτική εταιρία αλλά και start ups, ενώ συνίδρυσε την Canoo. Η Canoo αναμένεται να παρουσιάσει το Lifestyle Vehicle που βλέπετε στις φωτογραφίες, την πρώτη ηλεκτρική της πρόταση, το 2022, με τιμή εκκίνησης στις Η.Π.Α. τα 28.700 ευρώ.
Τα νέα για την πρόσληψη του Kranz έρχονται μόλις λίγες ημέρες μετά και τις αναφορές από έγκυρες πηγές για συζητήσεις μεταξύ της Apple και των κινέζικων BYD και CALT, για την προοπτική παραγωγής μπαταριών επί αμερικάνικου εδάφους.
Διαβάστε επίσης: Ο πρόεδρος της Toyota χαιρετά τους νέους παίκτες και τους προειδοποιεί
Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τους Αμερικανούς, η συγκεκριμένη υπόθεση έχει φτάσει μέχρι και τον Λευκό Οίκο που φαίνεται να είναι ενήμερος για τα συγκεκριμένα σχέδια, όπως δείχνουν και οι δηλώσεις του Jared Bernstein, ανώτατου οικονομικού συμβούλου του επιτελείου του προέδρου των Η.Π.Α., Joe Biden: “Από ό,τι καταλαβαίνω η Appple συζητά για την κατασκευή προηγμένων εργοστασίων μπαταριών εδώ, στις Η.Π.Α….κάτι που είναι σε συμφωνία με τα όσα έχει πει ο πρόεδρος για εγχώριες αλυσίδες παραγωγής, ειδικά σε τομείς που μπορούμε να πάρουμε ένα μερίδιο της αγοράς σε παγκόσμια κλίμακα”, δήλωσε ο Bernstein στο Reuters.