Τελικά τι θέλει η Toyota από την Suzuki;

Τελικά τι έχει η Suzuki που την κάνει τόσο περιζήτητη και ακόμη και η κολοσσιαία Toyota σύναψε συμφωνία μαζί της; Η απάντηση μπορεί να σας εκπλήξει.

Toyota και Suzuki έχουν στενούς δεσμούς για πάνω από μία δεκαετία με τις πρώτες κοινές τους προσπάθειες να ξεκινούν πίσω στο 2007. Φυσικά, οι δύο ιαπωνικές μάρκες εδώ και καιρό έχουν ανακοινώσει την διεύρυνση της συνεργασίας τους προκειμένου να δώσουν πνοή σε νέα προϊόντα.

Έτσι, και οι δύο εταιρείες χωρίς να ξοδέψουν χρόνο και χρήμα, θα μπορέσουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε τεχνολογίες που θα τις κάνουν ικανές να εισέλθουν σε νέες κατηγορίες καθώς και σε νέες αγορές και να αυξήσουν έτσι το μερίδιο αγοράς τους.

Είδη έχουμε δει και στην χώρα μας τα υβριδικά μοντέλα από την Suzuki βασισμένα στο νέο Toyota RAV4 και στο νέο Toyota Corolla. Και μέχρι εδώ, όλα φαίνονται φυσιολογικά. Και αυτό γιατί η Toyota είναι ένας κολοσσός, με τεράστια τεχνογνωσία στα υβριδικά οχήματα, από τον οποίο επωφελείται και με το παραπάνω η Suzuki. Και εδώ είναι που μας ρωτάτε πολλοί: “μα τι θέλει η Toyota από την Suzuki;”.

Η απάντηση είναι απλή και λέγεται… Ινδία! Η Maruti Suzuki, όπως λέγεται εκεί η Suzuki, έχει μερίδιο αγοράς που πλησιάζει το 50%. Δεν είναι και λίγο τα μισά νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην αγορά μιας χώρας να είναι μιας μάρκας μόνο! Το μερίδιο της Toyota από την άλλη δεν είναι καν διψήφιο. Μία τεράστια αγορά λοιπόν (σε πωλήσεις) την οποία η Suzuki ξέρει πολύ καλά και στην οποία ανοίγει για την Toyota. Η τελευταία μάλιστα έχει προσπαθήσει χωρίς να τα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα και στο παρελθόν να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην Ινδία. Έτσι, ελπίζει να μάθει από τη Suzuki πώς να κατασκευάζει οχήματα χαμηλού κόστους για αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία και φυσικά να αποκτήσει πρόσβαση στο τεράστιο δίκτυό της στην ινδική αγορά.

Όσον αφορά τα μοντέλα cross-badging (που είναι μέρος της συμφωνίας των δύο ιαπωνικών εταιρειών), αυτά δηλαδή που έχουν ελάχιστες διαφορές και πωλούνται με αλλαγμένο σήμα, αυτή είναι μία τακτική που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια στον κόσμο της αυτοκίνησης και δεν πρέπει πλέον να μας προκαλεί απορία.

Θυμίζουμε μερικές περιπτώσεις μοντέλων με διαφορετικό σήμα πιο κάτω: Subaru Forester-Chevrolet Forester, Nissan Micra-Renault Pulse, Volkswagen Vento-Skoda Rapid, Daewoo Matiz-Chevrolet Spark, Renault Duster-Nissan Terrano, Renault Logan-Mahindra Verito, Daihatsu Charade-Toyota Yaris, Audi A4-Seat Exeo και πολλά ακόμη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ήδη διαθέσιμο και συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 1.000.000 χλμ. Δείτε που θα βρίσκεται μέχρι τις 28/12......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 650 ίππους! Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το supercar της Toyota......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ