Ράλι Ακρόπολις 2021: Οι ειδικές διαδρομές του αγώνα με… συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή!

Η «ταυτότητα» των Ειδικών του Ράλι Ακρόπολις 2021 μέσα από την πλούσια βιωματική εμπειρία του Κώστα Στεφανή. Πάμε να τις γνωρίσουμε μία προς μία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Κώστας Στεφανής

Ύστερα από 8 χρόνια το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ο φετινός αγώνας θα ξεκινήσει την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου στις 17:30 κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε αναλυτικά το ωράριο του αγώνα και την ανάλυση των ειδικών διαδρομών με… συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου

Cosmote 5G Athens Stage 0,98 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 18:08
Για πρώτη φορά στην ιστορία του ράλι Ακρόπολις θα γίνει στην καρδιά της Αθήνας, στην εμβληματική πλατεία Συντάγματος η υπερειδική διαδρομή Cosmote 5G Athens Stage. Η εικόνα της πρωτεύουσας θα ταξιδέψει στα πέρατα της γης με το εντυπωσιακό κτίριο της Βουλής αλλά και τα υπόλοιπα ιστορικά κτίρια. Στην ουσία είναι μια δεξιοτεχνία όπου πληρώματα και αυτοκίνητα θα δείξουν τις ικανότητες τους.


Η εκκίνηση για το κάθε αυτοκίνητο θα γίνεται στα όρια του Εθνικού κήπου με την είσοδο του γκαράζ της Βουλής στη Λεωφόρο Αμαλίας. Από εκεί με τέρμα γκάζι θα ταξιδεύουν προς την Πανεπιστημίου όπου στο ύψος της σκάλας της πλατείας θα τραβούν χειρόφρενο γύρω από ένα ΄΄βαρέλι΄΄ για να κατηφορίσουν την Βασιλέως Γεωργίου μπροστά από Μεγάλη Βρετανία και NJV Athens Plaza.

Εν συνεχεία θα στρίβουν αριστερά στο κάτω μέρος της πλατείας και μπροστά στην Ερμού θα υπάρχει δεύτερο “βαρέλι”, πάλι χειρόφρενο για να συνεχίσουν ανεβαίνοντας την Όθωνος.

Θα μπαίνουν πάλι στην Αμαλίας για να επαναλάβουν το χειρόφρενο στο “βαρέλι” και να πάρουν σημαία τερματισμού στην κατηφόρα της Βασιλέως Γεωργίου. Στην συνέχεια θα παρκάρουν στην πλατεία Συντάγματος για ολονύκτια διανυκτέρευση.

Μετά την πρώτη υπερειδική διαδρομή Cosmote 5G Athens Stage ο πραγματικός αγώνας αρχίζει στα βουνά την επομένη.

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου

Άγιοι Θεόδωροι Ι & ΙΙ 17,99 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 10:18 & 13:24
Πρόκειται για νέα διαδρομή αφού η κλασσική ειδική των Αγίων Θεοδώρων κάηκε στις πρόσφατες πυρκαγιές και χρησιμοποιεί νέο σημείο εκκίνησης και στη συνέχεια συνδέεται με κομμάτια ειδικών διαδρομών που έχουν χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν. Πολύ τεχνική ειδική με γρήγορα κομμάτια σε ένα υπέροχο πευκοδάσος. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι ιδιαίτερα τεχνικά με στενό δρόμο, απανωτές στροφές και αρκετά πηδήματα. Στη συνέχεια ο δρόμος ανοίγει η ταχύτητα ανεβαίνει και προς το τέλος κλείνει πάλι και είναι πολύ εύκολο να βγεις από το δρόμο αν και το συγκεκριμένο κομμάτι έχει χαμηλές ταχύτητες.

Λουτράκι 19,4 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 11:11
Παλιά εκεί τερμάτιζε η ειδική Κινέτα, τώρα ανηφορίζει με μεγάλες ταχύτητες μπόσικο χώμα και στρίβοντας αριστερά ξεκινά την επιστροφή προς Λουτράκι. Τεχνική ειδική με καλής ποιότητας χώμα με αργά και γρήγορα κομμάτια σε ένα υπέροχο φυσικό περιβάλλον. Κάποια κομμάτια έχουν μεγάλες ταχύτητες κυρίως κοντά στον τερματισμό. Και σε αυτή την ειδική διαδρομή υπάρχουν αρκετές αναπηδήσεις κυρίως στα τελευταία χιλιόμετρα που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή γιατί εύκολα βγαίνεις από το δρόμο.

Θήβα 23,27 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 15:47
Ιδιαίτερη ειδική θυμίζει λαβύρινθο ή αν προτιμάτε το κυνηγητό μεταξύ Τομ και Τζέρυ, μέσα σε πυκνό πευκοδάσος με πολύ μπόσικο χώμα που γρήγορα θα σκαφτεί και θα γεμίσει ροδιές. Θέλει προσοχή στις σημειώσεις γιατί σε πολλά σημεία είναι πολύ αργή και αλλού μπορείς να κινηθείς πολύ πιο γρήγορα οπότε δεν πρέπει να χάσεις το ρυθμό σου. Είναι η ειδική διαδρομή με τις περισσότερες διασταυρώσεις-τουλίπες (61!!! τον αριθμό) και σε πολλά σημεία η σκόνη που σηκώνει το δικό σου αυτοκίνητο σου δημιουργεί προβλήματα ορατότητας! Ιδιαίτερα απαιτητική ταλαιπωρεί αυτοκίνητο και πλήρωμα με το χαρακτηριστικό κομμάτι στο πεδίο βολής.

Ελάτεια 11,71 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 17:40
Η πιο μικρή ειδική διαδρομή του ράλι Ακρόπολις κλασική έχει χρησιμοποιηθεί πολλές φορές στο παρελθόν και με τις δυο κατευθύνσεις. Στέρεο χώμα επιπέδου τρία άλφα, το γκάζι στο πάτωμα κι ο θεός βοηθός! Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό από πλευράς περιβάλλοντος θέλει πολύ καλές σημειώσεις γιατί μαζεύει πολλά χιλιόμετρα και εύκολα γίνεται η ζημιά. Αν ζούσε, θα ήταν η χαρά του Colin McRay με τη γνωστή φιλοσοφία του pedal to the metal ή αν προτιμάτε Ελληνικά το γκάζι στο πάτωμα και όπου μας βγάλει! είτε εντός είτε εκτός δρόμου! Μπήκε στο πρόγραμμα με αυτό το μέγεθος προκειμένου να συμπληρωθούν τα χιλιόμετρα που είναι απαραίτητα.

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου

Παύλιανη 24,64 χλμ. Ι & ΙΙ Ώρα εκκίνησης: 08:32 & 16:26
Από τις πιο αγαπημένες ειδικές αγωνιζόμενων και θεατών μέσα στο υπέροχο ελατόδασος της Οίτης. Ξεκινά με σκληρό χώμα και απανωτές στροφές για να βγει στο καραφλό οροπέδιο με τα αυτοκίνητα να αγγίζουν την τελική τους ταχύτητα και στην συνέχεια στενεύει, ξαναμπαίνει στο δάσος σε ένα ιδιαίτερο κομμάτι στενό, με πολλά πηδήματα που εύκολα κάνεις τη ζημιά μέχρι την κλειστή αριστερή στο ρέμα. Από εκεί και πέρα και μέχρι το Μαυρολιθάρι μπόσικο χώμα απανωτές στροφές που απαιτεί επαγρύπνηση οδηγού-συνοδηγού γιατί χάνεις εύκολα το ρυθμό σου ή βγαίνεις για πλάκα από το δρόμο. Το είχα γευτεί στο Ακρόπολις του 2004 με τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο.

Γραβιά 24,81 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 09:57
Έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν αλλά δεν έχει σχέση με την ‘’κλασσική’’ που τερμάτιζε λίγο πριν το λιβάδι στον Παρνασσό. Πολύ μπόσικο χώμα λόγω των επισκευών που έγιναν από τους οργανωτές προκειμένου να εξαφανίσουν τα βράχια που είχαν βγει στην επιφάνεια από τα χρόνια. Γρήγορη ειδική, γλιστερή, με πολύ δύσκολο κατέβασμα προς τον τερματισμό. Στενά κομμάτια αλλά με χιλιόμετρα και πολύ γαρμπίλι που δημιουργεί απώλεια της πρόσφυσης ιδιαίτερα στις απανωτές φουρκέτες πριν το Flying. Θέλει ιδιαίτερη συγκέντρωση γιατί γίνεσαι θεατής χωρίς να το καταλάβεις.

Βωξίτες 22,97 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 11:52
Λατρεμένη ειδική χρησιμοποιεί τον εγκαταλελειμμένο πλέον δρόμο των ορυχείων όπως παλιά, με μεγάλες ταχύτητες μποσικούρα και στην πλάτη Κορινθιακός κόλπος. Είναι ενιαία πλέον με τις Καρούτες, πατά για λίγο την άσφαλτο της Αγίας Ευθυμίας και μπαίνει στα μαγικά χώματα της Γκιώνας μέσα στο ελατόδασος. Πολύ γρήγορη ειδική με μπόσικα κομμάτια μόλις στρίψει δεξιά και κατηφορίσει προς τον τερματισμό. Έχει δύσκολες στροφές και χασίματα για να τερματίσει σε ένα πατημένο κομμάτι με σκληρό χώμα, αρκετά πηδήματα με πολλά χιλιόμετρα και δυο επικίνδυνες στροφές με μπόσικο χώμα ελάχιστα πριν τον τερματισμό. Ακρόπολις 1992 στο τσάκ γλυτώσαμε την τούμπα με τον Jigger στην κατηφορική αριστερή φουρκέτα γεμάτη αυλακιές με την Toyota Celica, δια «καταλλήλου» χειρισμού όπως είχε πει ο μεγάλος «ψηλός» μέσα από την ενδοσυνεννόηση!!!

Ελευθεροχώρι Ι & ΙΙ 18,14 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 13:08 & 18:08
Σημείο αναφοράς για θεατές με ονειρική διανυκτέρευση στη φύση με την παρέα αλλά και πρόκληση για τα πληρώματα. Ξεκινά ανηφορικά με σκληρό χώμα με πολύ θέαμα στην περιοχή που ήταν παλιά η λίμνη για να αγγίξει την τελική του το αγωνιστικό στα πατημένα κομμάτια μετά τη διασταύρωση για Δρυμαία. Στη συνέχεια το χώμα γίνεται μπόσικο στο κομμάτι προς τον τερματισμό με πολλές στροφές απανωτές αλλά και ευθείες, απαιτεί μεγάλη προσοχή γιατί βγαίνεις για πλάκα από το δρόμο. Ιδιαίτερης ομορφιάς ειδική μέσα στο ελατόδασος.

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου

Πύργος 33,3 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 09:51
Η ειδική έχει χρησιμοποιηθεί με ανάποδη φορά όταν έτρεχα με το Dim μεταξύ 1996 και 1998 από τα Μάρμαρα. Γρήγορο κομμάτι στην αρχή μέχρι το χωριό Δάφνη και μετά απανωτές στροφές με μικρά κομμάτια ευθείας ανάμεσα τους, καλή ποιότητα δρόμου για ράλι Ακρόπολις και πρέπει να είσαι σε εγρήγορση για να μην χάσεις το ρυθμό σου.

Ταρζάν I 23,37 χλμ. & Ταρζάν ΙΙ 12,68 χλμ. Ώρα εκκίνησης: 08:08 & 13:18
Ίσως η θρυλικότερη ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις. Χρησιμοποιείται δυο φορές, όχι όμως με τερματισμό στην Τσούκα όπως στο παρελθόν αλλά στη Γιαννιτσού. Την πρώτη φορά έχει μήκος 23,37 χλμ. και την δεύτερη φορά που είναι και Wolf Power Stage είναι μόλις 12,68 χλμ. Ξεκινά μέσα σε πυκνό ελατόδασος με το δρόμο να μην έχει ίδια φιλοσοφία με το παρελθόν λόγω χωματουργικών εργασιών που έχουν γίνει. Περιέχει γρήγορα και αργά κομμάτια και σε εκείνα τα Ακρόπολις είχε κρίνει πολλές φορές τα αποτελέσματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η τούμπα των SainzMoya με Celica, των AuriolOcelli Lancia με σπασμένη ζάντα, BiasionSiviero επίσης με Lancia από τούρμπο και KankkunenPironen Celica από διαλυμένο σασί. Αξίζει να πάτε για την ομορφιά της περιοχής το θρυλικό στέκι του Ταρζάν στην αφετηρία αλλά και το θέαμα στα υπόλοιπα σημεία όπου είναι προσβάσιμα.

Δείτε εδώ αναλυτικά το ωράριο του αγώνα με ένα κλικ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]