Η ισχύς σίγουρα δεν είναι κάτι που λείπει από την τελευταία γενιά της BMW M5. Ωστόσο ο V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο turbo που βρίσκεται κάτω από το καπό της κάτι παραπάνω από δυναμικής μπερλίνας είναι ένα πολλά υποσχόμενο… πεδίο με μεγάλη δυναμική. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η γερμανική Manhart, η οποία, με αφορμή την παρουσίαση της ανανεωμένης Μ5, αλλά και την ισχυρότερη έκδοση CS, μας παρουσιάζει την τελευταία βελτιωμένη “προσφορά” που δεν αφήνει κανένα φίλο των Βαυαρών ασυγκίνητο.
Διαβάστε επίσης – BMW i Vision Circular: Μικρή BMW 20 χρόνια μετά
Με τις βελτιώσεις των Γερμανών η ισχύς του μοτέρ της M5 ανεβαίνει σχεδόν 200 ίππους και φτάνει τώρα τους 815, ενώ η ροπή ξεπερνά τα 1.000 Nm και σταματά πλέον στα 1.050. Για να πετύχει αυτό το νούμερο η Manhart επαναπρογραμμάτσε την ECU, άλλαξε το intercooler και το σύστημα εξαγωγής, ενώ νέα είναι και η εισαγωγή αέρα, από ανθρακονήματα. Βελτιωμένο παρουσιάζεται και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, αναφορικά και με το λογισμικό του, για να περνά απροβλημάτιστα την επιπλέον ισχύ στους τροχούς της M5. Επίσημα νούμερα για τις βελτιωμένες επιδόσεις δεν υπάρχουν, όμως αυτά αναμένονται καλύτερα από τα ήδη εντυπωσιακά 3,3 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η M5 Competition για να επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα από στάση, έχοντας τελική 305 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στις βελτιώσεις βλέπουμε και κιτ ελατηρίων της H&R που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30 χλστ., ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών της Manhart, αλλά και αεροδυναμικό κιτ, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα , στο οποίο περιλαμβάνονται πλαϊνές ποδιές, σπόιλερ εμπρός και πίσω, διαχύτης και καλύμματα για τους καθρέπτες.
Διαβάστε επίσης: Τιμή ανανεωμένης BMW iX3 στην Ελλάδα
Εντυπωσιακή είναι τέλος και η δουλειά που έχει γίνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με την οροφή με τα δεκάδες LED να αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα, τη στιγμή που η τιμή του πακέτου βελτιώσεων φτάνει στα 46.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό οι φόροι.