Σύμφωνα με τα στοιχεία της εγχώριας Ομοσπoνδιακής Αρχής Μεταφορών (Federal Motor Transport Authority), οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία έφτασαν στις 193.037 μονάδες, ένα νούμερο που αντιστοιχεί στις χαμηλότερες αυγουστιάτικες πωλήσεις για την ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης από τον ίδιο μήνα του 1992.
Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Τα best seller ανά χώρα σε όλο τον κόσμο
Ειδικότερα, οι πωλήσεις λιανικής νέων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά παρουσιάζονται μειωμένες κατά 16% σε σχέση με το μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας. Για τον Αύγουστο οι πωλήσεις λιανικής μειώθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2020 με το μερίδιο τους να φτάνει στο 36,9%, ενώ οι εταιρικές πωλήσεις σημείωσαν πτώση της τάξης του 22%, με το μερίδιο τους να αντιστοιχεί στο 63% επί του συνόλου.
Τα μειωμένα νούμερα πωλήσεων συνδέονται άμεσα με την παγκόσμια έλλειψη σε μικροτσίπ, η οποία έχει οδηγήσει τους κατασκευαστές στο να μειώσουν την παραγωγή τους, και κατά συνέπεια, και τα καινούρια αυτοκίνητα που προμηθεύουν στις εκθέσεις.
Παρά τις μειωμένες πωλήσεις επί του συνόλου, η γερμανική αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων συνεχίζει να μεγαλώνει το δικό της μερίδιο απέναντι στα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και πετρελαίου.
Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες για το 2021
Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 80% έναντι του προηγούμενου Αυγούστου και έφτασαν στις 28.860 μονάδες, έχοντας πλέον το 14,9% επί του συνόλου. Μεγάλη ήταν και η αύξηση πωλήσεων στα plug-in υβριδικά που κατέλαβαν το 12,7% της πίτας με 24.497 αυτοκίνητα, αυξημένα κατά 43% σε σχέση με τον ίδιο μήνα της προηγούμενης χρονιάς.
Αντίστοιχα οι πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων με κινητήρα βενζίνης μειώθηκαν κατά 42%, αν και εξακολουθούν να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο με 35,5%, ενώ οι πωλήσεις των diesel, που έχουν χάσει ήδη σημαντικό μερίδιο τους τελευταίους μήνες, μειώθηκαν κατά 51%, έχοντας μερίδιο αγοράς 17,7%.