Σαγηνεύει η σύγχρονη εκδοχή της Lancia Delta S4 1.000 ίππων (+video)

Στα μέσα των '80s, η Lancia Delta S4 "σάρωνε" στις ειδικές του Group B. Σήμερα, αναβιώνει μέσα από "σκληροπυρηνικά" σχέδια ανεξάρτητου δημιουργού!
Lancia Delta S4

Είναι όνειρο του κάθε λάτρη της αυτοκίνησης η επιστροφή της Lancia στην ενεργό δράση και κυρίως στην αγωνιστική. Η ιταλική εταιρεία κάποτε πρωταγωνιστούσε στις ειδικές διαδρομές όλου του κόσμου και ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής έρχεται να μας δείξει πως θα ήταν μία σύγχρονη εκδοχή της Lancia Delta S4.

Διαβάστε επίσης: Η Lancia Delta Integrale αναβιώνει με υπογραφή Miki Biasion

Πρόκειται για ένα project που ονομάζεται Lancia Delta Project UE4. Το έχουμε ξανά δει στο παρελθόν, αλλά αυτή τη φορά μας έρχονται πιο λεπτομερείς ψηφιακές εικόνες από το εσωτερικό και όχι μόνο. Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, την σκληροπυρηνική Ιταλίδα των 1.000 ίππων, όπως δηλώνει ο δημιουργός της.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, βλέπουμε ένα επιβλητικό bodykit με τεράστιους αεραγωγούς και διευρυμένα φτερά. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία τεράστια αεροτομή, ενώ ο δημιουργός επέλεξε να διατηρήσει τον εντυπωσιακό τρόπο ανοίγματος του μηχανοστασίου όπως ήταν τότε. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Dmitry Mazurkevich, τα περισσότερα τμήματα θα μπορούσαν να είναι κατασκευασμένα από Kevlar για τη μείωση του βάρους. Οι εξωτερικές πινελιές ολοκληρώνονται με τις ζάντες Integrale Gravel, οι οποίες συνοδεύονται από Pirelli P Zero Trofeo ελαστικά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δαγκάνες είναι της εταιρείας Brembo.

Στο εσωτερικό, το περιβάλλον της Lancia Delta S4 είναι 100% αγωνιστικό, με το χειρόφρενο να είναι κοντά στο τιμόνι. Το κάθισμα είναι “καθαρόαιμο” μπάκετ και οι ζώνες τεσσάρων σημείων προέρχονται από την Takata. Εννοείται πως όλη η καμπίνα περιβάλλεται από roll-cage προκειμένου να εξασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια. Για το τέλος αφήσαμε το μοτέρ, το οποίο είναι ορατό από το πίσω μέρος! Όπως θα δείτε, είναι της Abarth και ο εμπνευστής αναφέρει πως θα μπορούσε να αποδίδει περίπου 1.000 ίππους έχοντας turbo αλλά και κομπρέσορα. Ας το απολαύσουμε στο video που ακολουθεί και να ευχηθούμε κάποια στιγμή ένα ψηφιακό project σαν κι αυτό να πάρει “σάρκα και οστά”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ευτυχώς ο τροχονόμος δεν τραυματίστηκε σοβαρά! Δείτε το video που κατέγραψε η κάμερα ασφαλείας στην Αττική Οδό......
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει