To RX-7 είναι ένα από εμβληματικά μοντέλα που έχει παρουσιάσει η Mazda, πόσο μάλλον η τρίτη (FD) και τελευταία γενιά του που θεωρούνταν και η καλύτερη συνολικά. Γι’ αυτή την τελευταία γενιά του διάσημου ιαπωνικού coupe οι Ιάπωνες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου και του ήχου. Και κάπως έτσι ξεκίνησε και η συνεργασία της Mazda με τη γνωστή Bose, μια συνεργασία που κρατά μέχρι σήμερα, πριν από 30 χρόνια.
Διαβάστε επίσης – Maeda: Η σχεδιαστική δυναστεία της Mazda!
Μέχρι και την τρίτη γενιά του RX-7, όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας είχαν ένα απλό ραδιόφωνο με στάνταρ ηχεία, όπως παραδέχεται και ο Ryoji Oe, ο μηχανικός ήχου που ασχολήθηκε με το σύστημα του coupe της Mazda, με τους Ιάπωνες να θέλουν να δώσουν στο κοινό ένα ηχοσύστημα αντάξιο του υπόλοιπου αυτοκινήτου. Για να γίνει αυτό εφικτό θα έπρεπε να προστεθεί αναγκαστικά στα στάνταρ ηχεία και ένα woofer το οποίο είναι και αυτό που προσφέρει πραγματική βελτίωση στην αναπαραγωγή μουσικής, στα αυτοκίνητα, αλλά και σε κάθε άλλη εφαρμογή του.
Ο Ryoji Oe έψαξε πολλούς τρόπους για να μεταφέρει αυτή την εμπειρία ήχου στην καμπίνα του RX-7, χωρίς παράλληλα να αυξήσει δυσανάλογα το βάρος του sport coupe ή να μειώσει τη χρηστικότητα που προσέφερε ο χώρος αποσκευών του. Η λύση τελικά ήρθε από την Bose και τον δικό της μηχανικό ήχου Mike Rosen.
Διαβάστε επίσης: Ένα Mazda RX-7 με άρωμα… “Tokyo Drift”
Ο Rosen και η ομάδα του έκαναν τα μέχρι τότε αδύνατα δυνατά με τους Αμερικανούς να προσαρμόζουν στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου το Acoustic Wave Cannon, ένα σύστημα αναπαραγωγής χαμηλών συχνοτήτων για επαγγελματικές εφαρμογές που έφερε, εκτός από woofer, και έναν σωλήνα μήκος 3,6 μέτρων! Δείτε πώς ο Rosen και η ομάδα του κατάφεραν να προσαρμόσουν αυτή την τεχνολογία στο RX-7, στο video που ακολουθεί.