Αν δεις την αγορά αυτοκινήτου στην χώρα μας δεν θα έρθεις αντιμέτωπος με κάποια έκπληξη. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας B ή supermini ή μικρά, όπως συνηθίζουμε να τα χαρακτηρίζουμε είχαν ανέκαθεν το μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων.
Βέβαια όπως και σε κάθε κανόνα υπάρχει πάντα και κάποια εξαίρεση. Στην περίπτωσή μας αυτή η εξαίρεση ήταν η χρονιά του 2004. Τότε που στην χώρα μας όπως φαίνεται από τις ταξινομήσεις κάποιοι είχαν πολλά λεφτά για να αγοράσουν Porsche Cayenne και δεν τους ένοιαζε ούτε το κόστος κτήσης αλλά ούτε και το κόστος χρήσης (υψηλή κατανάλωση, κόστος συντήρησης, τέλη κυκλοφορίας). Ενδεικτικό είναι πως πωλούνταν περισσότερες Porsche Cayenne από Kia Sportage. Πάμε λοιπόν να δούμε τα επίσημα νούμερα των ταξινομήσεων από το 2003, χρονιά κατά την οποία ξεκίνησαν οι πωλήσεις του γερμανικού SUV στην χώρα μας μέχρι σήμερα, αλλά και πόσο κόστιζε το 2004, την χρονιά του ρεκόρ πωλήσεων.
Έτος: Ταξινομήσεις Porsche Cayenne
2003: 89
2004: 301
2005: 267
2006: 179
2007: 265
2008: 226
2009: 194
2010: 49
2011: 22
2012: 11
2013: 2
2014: 2
2015: 6
2016: 9
2017: 6
2018: 27
2019: 29
2020: 52
2021: 47
2022 (μέχρι Ιούλιο): 38
Και επειδή αναφέρθηκα πιο πριν στο Kia Sportage, για να μην σας δημιουργώ απορίες να σας πω πως το κορεάτικο SUV το 2004, την χρονιά του ρεκόρ ταξινομήσεων της Cayenne, είχε ταξινομήσει 133 αυτοκίνητα!
Πάμε όμως να δούμε και την τιμή της Cayenne. Το γερμανικό SUV λοιπόν κόστιζε το 2004 στην έκδοση 4.5 S 95.500 ευρώ και στην έκδοση 4.5 Turbo 152.700 ευρώ!