Volkswagen Group: Επενδύει στην εξέλιξη των δικών του μπαταριών

Ένα από τα πλέον σύγχρονα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών στην Ευρώπη εγκαινίασε το VW Group, στο Salzgitter της Γερμανίας.
VW Group εργοστάσιο μπαταριών Ευρώπη 2021

Μετά και από αυτή την εξέλιξη το εργοστάσιο του Salzgitter εξελίσσεται για το VW Group στο κορυφαίο κέντρο μπαταριών ηλεκτροκίνησης της Ευρώπης, με τεχνολογικό εξοπλισμό για έρευνα, παραγωγή και ανακύκλωση μπαταριών που βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων.

Δείτε επίσης – Video: Εκπληκτικό Volkswagen Type 2, φτιαγμένο από ξύλο!

Με το νέο εργαστήριο, μια επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ, ο γερμανικός όμιλος επεκτείνει περαιτέρω την τεχνογνωσία του στον τομέα και κάνει το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη και την παραγωγή των δικών του μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Το 2025, αναμένεται να βγει στην παραγωγή από το Salzgitter το ενιαίο στοιχείο μπαταρίας της Volkswagen, το οποίο θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας έως και 50%. Σύντομα, περίπου 250 ειδικοί θα διεξάγουν έρευνα στους τομείς της ανάπτυξης μπαταριών, της ανάλυσης και των δοκιμών, σε συνολικά τέσσερα εργαστήρια.

Η έναρξη λειτουργίας του νέου εργαστηρίου είναι το επόμενο βήμα στη στρατηγική που παρουσίασε η Volkswagen στην “Power Day” τον Μάρτιο του 2021, με τις μελλοντικές τεχνολογίες μπαταρίας και φόρτισης να αποτελούν βασικούς πυλώνες της “New Auto” στρατηγικής του ομίλου, όπως αυτή παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο. Η έρευνα στην τεχνολογία μπαταριών που διεξάγεται στο Salzgitter θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις μάρκες του Volkswagen Group.

Διαβάστε επίσης VW ID. Life: Έρχεται το “προσιτό” ηλεκτρικό της Volkswagen!

Το εργοστάσιο του Salzgitter, παραγωγικής ικανότητας 40 GWh ετησίως, θα είναι ένα από τα έξι συνολικά Gigafactories που θα λειτουργήσει το Volkswagen Group στην Ευρώπη μέχρι το 2030, με ικανότητα παραγωγής 240 GWh.

Το εργοστάσιο στο Salzgitter προμήθευε τις προηγούμενες 10ετίες εκατομμύρια οχήματα του ομίλου με κινητήρες. Τώρα το Salzgitter μετατρέπεται σε ένα Κέντρο Αριστείας (Centre of Excellence), με ήδη τους 160 από τους 500 εργαζόμενους σήμερα, να απασχολούνται στην εξέλιξη μπαταριών. Μέχρι το τέλος του 2022, οι εργαζόμενοι αναμένεται να διπλασιαστούν, ανάμεσά τους 250 εξειδικευμένοι επιστήμονες για έρευνα, ανάλυση και ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Τα νέα εργαστήρια θα επιτρέψουν εκτεταμένες δοκιμές στοιχείων μπαταριών με έως 200 διαφορετικές μεθόδους ανάλυσης, με χρήση τεχνολογικού εξοπλισμού που θα καταστήσει το Salzgitter ως μία από τις πιο σύγχρονες ερευνητικές εγκαταστάσεις μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα