Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν τα αποτελέσματα νέας έρευνας της J.D. Power σχετικά με την χρησιμότητα των νέων τεχνολογιών στα αυτοκίνητα, αλλά και τις μάρκες που καθιστούν αυτές τις τεχνολογίες πιο φιλικές προς τον χρήστη. Ας δούμε ποιο είναι το πιο αχρείαστο “gadget” σε ένα αυτοκίνητο.
Έρευνα: Οι οδηγοί δεν είναι σίγουροι για το τι ισχύει σε κυκλικούς κόμβους
Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν 110.827 νέοι αγοραστές αυτοκινήτων που ρωτήθηκαν 90 μέρες μετά την απόκτηση του αυτοκινήτου τους. Ξεκινώντας από τις νέες τεχνολογίες, το κοινό δήλωσε πως έχει την χειρότερη εμπειρία για τον απομακρυσμένο έλεγχο του infotainment με χειρονομίες. Μάλιστα, 41 στους 100 νέους ιδιοκτήτες αυτοκίνητων ανέφεραν πως βρήκαν δύσχρηστη την συγκεκριμένη τεχνολογία.
Από την άλλη πλευρά, η πιο χρήσιμη τεχνολογία είναι η κάμερα οπισθοπορείας, με μόλις το 18% των νέων αγοραστών να την βρίσκει δύσχρηστη. Η έρευνα μπορεί να μην αναφέρει την κατάταξη περισσότερων τεχνολογιών, ωστόσο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο κατά πόσο φιλικές προς τον χρήστη τις κάνει η εκάστοτε εταιρεία. Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας, με το 1.000 να είναι η απόλυτη βαθμολογία.