Δοκιμή Mazda2 1.5 SKYACTIV G Auto

Κατασκευασμένο στο Hofu της Ιαπωνίας, αυτό το supermini μοντέλο έχει τον δικό του τρόπο να ξεχωρίσει, σε μία κατηγορία αν μη τι άλλο δύσκολη και απαιτητική.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Mazda2 εκτός του ότι είναι το entry level (εισαγωγικό) μοντέλο της Mazda, έχει και ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό. Είναι πλέον Made In Japan. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των Mazda2 που έρχονται στην ελληνική αγορά, τα οποία στην προηγούμενη έκδοση (IPM4) ήταν Made In Mexico. Αυτή από μόνη της είναι μια σημαντική αλλαγή. Όμως δεν είναι μόνο αυτή, καθώς το… updated Mazda2 (IPM5) έχει να επιδείξει αρκετές ακόμη αλλαγές και μάλιστα ουσίας και όχι εμφάνισης. Πάμε λοιπόν να τo δούμε στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που δοκιμάζουμε εδώ.

Μοντέρνο και δυναμικό design
Όπως προανέφερα οι αλλαγές του Mazda2 δεν έχουν να κάνουν με την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο συνδυάζει αρμονικά στο αμάξωμά του ακμές και καμπύλες, συνθέτοντας ένα όμορφο, μοντέρνο και δυναμικό σύνολο, που πρέπει να πω πως είναι και διαχρονικό. Η σχεδιαστική γλώσσα Kodo, που πριν λίγο καιρό είχε την 10η επέτειό της, μιλάει και σε αυτό το μοντέλο της Mazda και λέει ξεκάθαρα όσα έχει να πει, χωρίς υπαινιγμούς και… αποστροφές. Εμπρός η μάσκα και τα κύρια φωτιστικά σώματα έχουν τον πρώτο λόγο σχεδιαστικά, ενώ ο προφυλακτήρας με τους διακριτικούς προβολείς και τις δόσεις χρωμίου παραπέμπει στο μεγαλύτερο Mazda3. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.070 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.695 και 1.515 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του αυτό είναι στα 2.570 χλστ.

Καλοφτιαγμένη καμπίνα με προσοχή στην λεπτομέρεια
Ούτε στο εσωτερικό συναντάμε εμφανισιακές αλλαγές που με την σειρά τους να οδηγούν σε εργονομικές ή πρακτικές διαφοροποιήσεις. Στο εσωτερικό του Mazda2 η σχεδίαση δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα και την εργονομία. Μοναδική… παραφωνία η τοποθέτηση του περιστροφικού διακόπτη για την ένταση του ηχοσυστήματος, στην κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα (αλλά ο οδηγός έχει και το σχετικό χειριστήριο στο τιμόνι). Οι στρογγυλοί αεραγωγοί δένουν όμορφα με τις γραμμές του ταμπλό, όπως και η οθόνη που μοιάζει να αναδύεται στο άνω μέρος του. Τα υλικά είναι ποιοτικά, ενώ η συναρμολόγησή τους σε πείθει για την αντοχή τους στον χρόνο και το φινίρισμά τους είναι προσεγμένο. Πάντως δεν παρατήρησα αλλαγές σε ποιότητα ή συναρμογή λόγω καταγωγής του μοντέλου. Κάτι που αποδεικνύει  πως η Mazda τα έχει καταφέρει καλά στον ποιοτικό της έλεγχο και προσφέρει στο κοινό της ποιοτικά μοντέλα ανεξαρτήτως του που βρίσκεται η γραμμή παραγωγής. Θήκες υπάρχουν για μικροαντικείμενα σε αρκετά σημεία στην καμπίνα, ενώ οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Πίσω δύο ενήλικες μεσαίου αναστήματος θα βολευτούν δίχως πρόβλημα, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι στα 280 λίτρα και φτάνει τα 950 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.


Οδηγώντας το μόνο μικρό δεν το λες
Οδηγώντας το ανανεωμένο Mazda2 πραγματικά αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι σε μικρό αυτοκίνητο. Εξαιρετικά στιβαρό και ήσυχο σε κάνει από τα πρώτα χιλιόμετρα να αντιληφθείς πως πρόκειται για μια ποιοτική και προσεγμένη κατασκευή, η οποία χτυπά κορυφή στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή στην κορυφή της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες έχουν φτιάξει μια εξαιρετική συνταγή και για το Mazda2. Έχει κοφτερές αντιδράσεις στις εντολές που δέχεται από το σύστημα διεύθυνσης και η απόσβεση της ανάρτησης ικανοποιεί πλήρως, χωρίς να είναι μαλακή και ενδοτική. Το πλαίσιο φυσικά και είναι η απόλυτη βάση για όλα τα παραπάνω και σου δίνει την εντύπωση πως θα μπορούσε να αντέξει και τα διπλά άλογα, χωρίς υπερβολή. Από την άλλη, σε ταχύτητα αυτοκινητοδρόμου το ιαπωνικό μοντέλο πατάει με σιγουριά, ενώ ικανοποιεί με την ηχομόνωσή του και με την σταθερότητά του. Τα φρένα είναι δυνατά και επαρκή. Θα ήθελα καλύτερη περιμετρική ορατότητα, καθώς αυτή πλήττεται ως ένα βαθμό από τις μικρές γυάλινες επιφάνειες στο πλάι και πίσω.

Με 6άρι αυτόματο κιβώτιο
Κάτω από το καπό του Mazda2 φωλιάζει ο SKYACTIV G 1.5 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας ο οποίος αποδίδει 90 ίππους 6.000 σ.α.λ. και 148 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Εδώ είναι που έχουμε σημαντικές αλλαγές και μάλιστα ουσίας. Υπάρχει περεταίρω βελτίωση στη σχέση συμπίεσης από 13:1 σε 15:1, ενώ η εξάτμιση από 4-1 πλέον βγαίνει σε 4-2-1 και έχει επιτευχθεί βελτίωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2. Ένας άλλος λόγος για την ανανέωση των τιμών CO2 είναι η αλλαγή του συστήματος EGR (exhaust gas recirculation- ανακύκλωση αερίου εξάτμισης). Οι τιμές CO2 μειώθηκαν τόσο που σε κάποιες εκδόσεις πλέον είναι στα 100 γρ./χλμ. Ας πάμε όμως και στο αυτόματο κιβώτιο. Το συγκεκριμένο κιβώτιο πραγματοποιεί αρκετά ομαλές αλλαγές, ενώ στο πρόγραμμα Sport γίνεται πολύ γρήγορο και έχει πιο άμεση απόκριση. Συνδυασμός που προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα. Η επίσημη κατανάλωση είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. η οποία πάντως κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 6,4 λίτρα./100 χλμ. Όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων, αυτές είναι στα 122 γρ./χλμ. κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν μπαίνει στον δακτύλιο στην συγκεκριμένη έκδοση. Αν πάντως θέλετε οπωσδήποτε να κυκλοφορείτε ελεύθερα στον δακτύλιο, τότε δεν έχετε παρά να επιλέξετε μία από τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο, οι οποίες κυκλοφορούν ελεύθερα.

Σίγουρα το Mazda2 δραστηριοποιείται σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία και έχει… βετεράνους να αντιμετωπίσει. Όμως μπορεί να τους κοιτάξει στα μάτια και μάλιστα έχει τα δικά του όπλα να αντιπαραθέσει με καλύτερο όλων την καταγωγή του που είναι και τόπος κατασκευής του. Όσον αφορά στην τιμή του, οι τιμές του Mazda2 ξεκινούν από τα 13.934 ευρώ. Οι υβριδικές εκδόσεις ξεκινούν από τα 15.250 ευρώ, ενώ η αυτόματη έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει 16.923 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]