Το νέο HR-V είναι το επόμενο μοντέλο με το “διακριτικό” e:HEV (hybrid electric vehicle) στην προϊοντική οικογένεια της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που κυκλοφόρησε το 2020. Συνεχίζοντας με επιτυχία τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, η Honda πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.
Το νέο Honda HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που σε κατακτά με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda και στην κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ.
Το νέο Honda HR-V διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις το προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV, προσφέροντας στο δημοφιλές compact SUV της Honda τον ιδανικό συνδυασμό απόδοσης και επιδόσεων. Το νέο HR-V έρχεται να προστεθεί στο ανανεωμένο CR-V και το πρόσφατα λανσαρισμένο Jazz που διατίθεται μόνο με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενασχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula 1. Για την εγκατάστασή του στο HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109 ίππους που ήταν στο Jazz, στους 131 ίππους με ροπή 253 Nm.
Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις του HR-V. Το αποτέλεσμα είναι οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος να ξεκινούν από 122 γρ./χλμ. (WLTP) και η μέση κατανάλωση να είναι στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h του HR-V ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.
Όπως όλα τα νέα μοντέλα Honda, το νέο HR-V εφοδιάζεται με Honda SENSING, που περιλαμβάνει μία πλήρη σειρά κορυφαίων τεχνολογιών ασφάλειας και συστημάτων υποστήριξης οδηγού, σχεδιασμένα για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING προσφέρει μία ευρεία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, στάνταρ, χάρη στη νέα, εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες, αυξάνοντας την ασφάλεια σε ακόμα περισσότερα σενάρια οδήγησης.
Το νέο Honda HR-V e:HEV είναι πλέον διαθέσιμο στην χώρα μας σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις. Αυτές είναι οι Elegance, Advance και Advance Style με τις τιμές του να διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 32.500, 35.300 και 38.500 ευρώ.