Αποκάλυψη για τη νέα Ducati DesertX (+video)

Η Ducati προχώρησε στην αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής της νέας DesertX που σχεδιάστηκε από την αρχή με στόχο την περιπέτεια σε κάθε τερέν.
Ducati DesertX 2021

H Ducati DesertX έκανε αρχικά την εμφάνιση της ως πρωτότυπη μοτοσικλέτα και έπειτα και από την ευρεία αποδοχή του κοινού η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει και την έκδοση παραγωγής.

Διαβάστε επίσης – Νέα Ducati Panigale V4: Πιο ισχυρή και προηγμένη (+video)

Η DesertX είναι η πρώτη μοτοσικλέτα στην ιστορία της Ducati που σχεδιάστηκε από την αρχή για να μπορεί να αντιμετωπίζει με ευκολία κάθε τερέν. Σχεδιαστικά η ιταλική adventure συνδυάζει ρετρό και μοντέρνα στοιχεία με την έμπνευση να έρχεται από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες που συμμετείχαν στο Dakar τη δεκαετία του ’90.

Η DesertX φέρει ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, ακτινωτούς τροχούς 18 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και αναρτήσεις της Kayaba με μεγάλες διαδρομές για να αντιμετωπίζει εύκολα κάθε πρόκληση. το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών στα 46 χιλιοστά με τη διαδρομή του τροχού να φτάνει στα 230 χλστ. ενώ ο πίσω τροχός έχει διαδρομή στα 220 χλστ. Τα φρένα της DeserX προέρχονται από την Brembo και αποτελούνται από δίσκους 320 χιλιοστών που συνεργάζονται με τις μονομπλόκ δαγκάνες M50.

Μια από τις ιδιαιτερότητες της νέας ιταλικής adventre μοτοσικλέτας είναι το έξτρα ρεζερβουάρ με το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί. Ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού της μοτοσικλέτας το ρεζερβουάρ των οχτώ λίτρων τοποθετείται κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη και αυξάνει την αυτονομία που προσφέρει το στάνταρ ρεζερβουάρ των 21 λίτρων. Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο σε μοτοσικλέτα ευρείας παραγωγής. Το βάρος της DesertX φτάνει στα 202 κιλά με τους Ιταλούς να έχουν κάνει σημαντική προσπάθεια στο περιορισμό του.

Διαβάστε επίσης: H Ducati Multistrada 1260 Enduro σε νέα έκδοση Travel

Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος Testastretta 11 των 937 κ.εκ. είναι ο κινητήρας που έχει αναλάβει την ώθηση της DesetX σε κάθε τερέν. Ο 8βάλβιδος κινητήρας αποδίδει 110 ίππους και 92 Nm ροπής στις 9.250 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα με το κιβώτιο να έχει δεχτεί πολλές αλλαγές στην κλιμάκωση του με τις πέντε πρώτες σχέσεις να έχουν γίνει πιο κοντές. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα απόδοσης και έξι συνολικά προγράμματα λειτουργίας τα οποία προσαρμόζουν και την απόδοση των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις συνθήκες κίνησης.

Δείτε ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για τη νέα Ducati DesertX στο video που ακολουθεί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)