Η Mercedes EQS είναι η… ηλεκτρική επιτομή της πολυτέλειας. Η S-Class των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το μοντέλο που ήρθε να δείξει και να αποδείξει πως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι υπερπολυτελή, εκτός από γρήγορα και “καθαρά”.
Αυτή την φορά η νέα Mercedes EQS αποτελεί τη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας στη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τώρα έρχεται να αποδείξει ότι πέρα από τεχνολογικά προηγμένη είναι και ασφαλέστατη τόσο για επιβάτες, όσο και για τους πεζούς.
Διαβάστε εδώ τα πάντα για την Mercedes EQS
Το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο και στην χώρα μας, κατάφερε να αποσπάσει πέντε αστέρια στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP. Πιο συγκεκριμένα βαθμολογήθηκε με 96% στην προστασία ενηλίκων επιβατών, 91% στην προστασία ανηλίκων, 76% στην προστασία πεζών/ποδηλατών και 80% στην αποτελεσματικότητα των συστημάτων ασφαλείας. Επίδοση που την κάνει αυτομάτως και την ασφαλέστερη Mercedes όλων των εποχών, σύμφωνα με τις δοκιμές του Euro NCAP, οι οποίες είναι αυστηρότερες από ποτέ.
Πριν πάμε στο video από το κανάλι του Euro NCAP, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQS είναι διαθέσιμη αρχικά σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μία ακόμη ισχυρότερη, η οποία θα έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Mercedes-AMG.
Η πισωκίνητη EQS 450+ φέρει ηλεκτρικό μοτέρ μόνο στον πίσω άξονα με απόδοση στους 333 ίππους και τα 568 Nm. Πάνω από αυτή βρίσκεται η 4κίνητη EQS 580 4MATIC+ με μοτέρ και στους δύο άξονες και συνολική απόδοση 523 ίππων και 855 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα και η αυτονομία τους μπορεί να αγγίζει τα 770 χλμ. (κατά WLTP).
Σε αυτό το σημείο να πούμε πως πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της γερμανικής μάρκας που προσφέρει την δυνατότητα OTA (Over The Air) αναβαθμίσεων, ενώ στα highlights της είναι μεταξύ άλλων και το πρόγραμμα οδήγησης για νέους οδηγούς. Έτσι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου μπορεί να ρυθμίσει την ισχύ επιτάχυνσης, την τελική ταχύτητα και να αποκλείσει τα οδηγικά προγράμματα Sport και Individual σε περίπτωση που το αυτοκίνητο πρόκειται να οδηγηθεί από νέο οδηγό. Φυσικά εδώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο MBUX Hyperscreen, το οποίο κάνει όλο το ταμπλό… οθόνη!
Ας δούμε πιο κάτω το video με την αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.