Audi TT-R: O “Δαυίδ” που κατατρόπωσε τα φαβορί “Γολιάθ”

Από αουτσάιντερ, το Audi TT-R της ημιεργοστασιακής ομάδας Abt κατέκτησε τον τίτλο στο DTM το 2002. Πολύ μεγάλη επιτυχία για ένα (σχετικά) μικρό αυτοκίνητο!
Audi TTR

To 2002 ήταν το έτος ωριμότητας για το Audi TT-R της ομάδας Abt Sportsline. Ο Γάλλος Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα DTM, ενώ τουλάχιστον ένας από τους οδηγούς της Abt Sportsline ανέβηκε στο βάθρο των νικητών στους 9 από τους 10 αγώνες του πρωταθλήματος.

Το TT-R με το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα και τα κόκκινα λογότυπα των βασικών χορηγών ήταν το αυτοκίνητο της χρονιάς. Η ομάδα της Abt, αξιοποιώντας την αμέριστη στήριξη της Audi, η οποία είχε επιλέξει τον δρόμο της ημιεργοστασιακής συμμετοχής, βελτίωνε επί τρία χρόνια το TT-R.

Το εγχείρημα ξεκίνησε το 1999, όταν αποφασίστηκε ότι η Abt Sportsline θα συμμετείχε στο DTM. Το TT-R ανακατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ και ήταν έτοιμο για τη σεζόν 2000 – μια χρονιά προσαρμογής και συλλογής δεδομένων, εν όψει της μεγάλης επίθεσης η οποία είχε προγραμματιστεί για την επόμενη διετία.

Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με έναν 4λιτρο κινητήρα V8, ο οποίος απέδιδε 455 ίππους. Το βάρος του ήταν μόλις 1.080 κιλά και, παρά τις αναλογικά μικρές του διαστάσεις, το TT-R ήταν πολύ εύκολο και προβλέψιμο ως προς την οδήγηση. Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχει καμία τύχη απέναντι στις εργοστασιακές αρμάδες των Mercedes και Opel, όμως από το 2001 ο ταλαντούχος Aiello άρχισε να διεκδικεί διακρίσεις και να πρωταγωνιστεί.

Και το 2002 το TT-R ήταν πια έτοιμο για την κορυφή. Ο Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο DTM, νικώντας τον Bernd Schneider της Mercedes, ενώ ο Mattias Ekström, ένας άλλος οδηγός της Abt Sportsline, τερμάτισε τρίτος στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος.

Έτσι, το TT-R έγινε άλλος ένας Δαυίδ που κατατρόπωσε τα φαβορί-Γολιάθ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται