Μέσα από την συνεργασία της BMW και του δημοφιλούς οίκου Alpina έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς μοναδικά μοντέλα. Ένα εξ αυτών είναι και η Alpina B6 2.7 που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Η συγκεκριμένη είναι μία από τις μόλις 67 που κατασκευάστηκαν, συνεπώς είναι πολύ σπάνια και άμεσα θα αλλάξει ιδιοκτήτη.
Alpina: Τι απεικονίζεται στο σήμα της και πως συνδέεται με την ιστορία της;
Η συγκεκριμένη Alpina B6 2.7 βγήκε από το εργοστάσιο το 1986, πωλήθηκε αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά (όπως και όλες οι υπόλοιπες) και φέρει τον αριθμό 39/67. Η δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου βασίστηκε στην BMW Σειρά 3 Ε30 325i, αλλά οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν είναι αρκετές.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει ένα bodykit που αποτελείται από εμπρός splitter, στο οποίο αναγράφεται η ονομασία “Alpina”, μία διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, νέες ζάντες αλουμινίου, αλλά και γραφικά του οίκου στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό η ομοιότητα με μία συμβατική E30 είναι μεγαλύτερη και εννοείται πως δεν απουσιάζει το ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.
Πάμε τώρα στον κινητήρα, ο οποίος βασίζεται σε αυτόν της 325i, αν και έχει γίνει υπερκυβισμός από τα 2,5 στα 2,7 λτ. (εξ ου και το όνομα B6 2.7). Κάπως έτσι, η ισχύς “σκαρφάλωσε” από τους 170 στους 210 ίππους και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 264 Nm. Το αποτέλεσμα ήταν η Alpina B6 2.7 να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα.
Όπως αναφέρεται και στην αγγελία, το αυτοκίνητο παραμένει μέχρι σήμερα σε εργοστασιακή κατάσταση χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή αλλαγή. Μπορεί να έχει διανύσει αισίως 170.000 χλμ., αλλά η κατάστασή του είναι πολύ καλή και ο ιδιοκτήτης επιβεβαιώνει ότι δεν έχει εμφανιστεί ίχνος σκουριάς. Όσο για το κόστος απόκτησης, αυτό κυμαίνεται στα 65.000 ευρώ, όπως μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.