Shell Eco Marathon 2017: Κορυφαίες οι επιδόσεις των ελληνικών ομάδων

Οι ελληνικές ομάδες σάρωσαν στον φετινό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, καταρρίπτοντας τα ρεκόρ τους, ενώ κέρδισαν δύο βραβεία εκτός πίστας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η ετήσια εκδήλωση Shell Ecomarathon Europe φιλοξένησε τον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell που πραγματοποιήθηκε στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου και υποδέχτηκε περισσότερους από 25.000 επισκέπτες όλων των ηλικιών.

Το φεστιβάλ ενέργειας ανέδειξε καινοτομίες βραβευμένων επιχειρηματιών από τα προγράμματα επιχειρησιακής ανάπτυξης της Shell, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δουν φουτουριστικά οχήματα τα οποία κατασκευάστηκαν και οδηγήθηκαν από λαμπρούς νέους σπουδαστές πανεπιστημίων και τεχνικών σχολών που αγωνίστηκαν στον Μαραθώνιο Οικονομίας της ShellΣυνολικά, περισσότερες από 170 ομάδες από 29 χώρες ανά τον κόσμο έφτασαν στο Queen Elizabeth Olympic Park, έχοντας περάσει τους τελευταίους 12 μήνες σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και δοκιμάζοντας τα ενεργειακά αποδοτικά οχήματά τους, ώστε να διαγωνιστούν σε μία ειδικά κατασκευασμένη αστική πίστα 1.577 χιλιομέτρων, με σκοπό να αναδειχθεί το όχημα που θα μπορούσε να διανύσει τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση, καταναλώνοντας την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσίμου.

Τα καύσιμα που επιτρέπεται να χρησιμοποιούν στα οχήματά τους οι ομάδες είναι: ή Shell FuelSave αμόλυβδη 95 οκτανίων, ή Shell FuelSave πετρέλαιο, ή αιθανόλη Ε 100υγροποιημένο αέριο, ή υδρογόνο, ή CNG. Υπάρχουν βέβαια και οι κατηγορίες των οχημάτων που χρησιμοποιούν ηλιακή ή ηλεκτρική ενέργεια. Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη για όλους τους συμμετέχοντες και εξαιρετική για τις ελληνικές ομάδες που αν και αγωνίζονται με πενιχρά μέσα και ανύπαρκτη πρόσβαση σε εργοστασιακή υποστήριξη, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες ομάδες του εξωτερικού, κατέγραψαν εξαιρετικά αποτελέσματα. Για το 2018, ο διαγωνισμός Οικονομίας της Shell αναμένεται ακόμη πιο ενδιαφέρων, αφού, ακολουθώντας το πνεύμα της διαρκούς εξέλιξης της τεχνολογίας, προστίθεται μία ακόμη νέα κατηγορία οχημάτων, αυτή της αυτόνομης οδήγησης. Ήδη μια ομάδα φοιτητών από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Δανίας εργάζεται πυρετωδώς για την κατασκευή του και μάλιστα, όπως δήλωσε εκπρόσωπός της, τους έχει συναρπάσει η προοπτική αυτή από πέρσι, όταν η Shell παρουσίασε ένα αυτοκίνητο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Με μια υπέροχη γιορτή, οι συμμετέχοντες στο Shell Eco Marathon αποχαιρέτησαν το Λονδίνο και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 2018 με περισσότερες ιδέες και εξέλιξη στις ομολογουμένως εξαιρετικές δημιουργίες τους.


Εξαιρετική η ελληνική παρουσία

Τιμητικές διακρίσεις απέσπασαν οι ελληνικές ομάδες στο δεύτερο φεστιβάλ Make the Future London, το οποίο διήρκεσε από τις 25 έως τις 28 Μαΐου. Σε σύνολο 170 ομάδων κατόρθωσαν να αποσπάσουν την 4η και 9η θέση στις κατηγορίες που συμμετείχαν, καθώς και δύο από τα πέντε βραβεία για τις δοκιμασίες εκτός πίστας.

Πιο συγκεκριμένα:

Η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Τριήρης, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε την 9η θέση διανύοντας 412 χλμ./kWh, βελτιώνοντας σημαντικά την περσινή της απόδοση.

Επιπλέον, η ομάδα απέσπασε το Βραβείο Σχεδιασμού Οχήματος, καθώς το όχημά της ήταν εξαιρετικά αεροδυναμικό και είχε κατασκευαστεί με απόλυτη ακρίβεια. Το όχημα ήταν επίσης κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο υλικό, ήταν οπτικά ελκυστικό και πολύ ασφαλές.

Χορηγοί της ομάδας είναι οι: Νέα Electra S.A., VI.E.PA – Industrial Production Applications, Mondial Forwarding Hellas S.A., MSc in Advanced Industrial & Manufacturing Systems, TGS Special Parts, de Code, Kkervvit (Ξενάκης), Φανος Ηλεκτρονικα, Aegean Airlines, Ranco-Pak, ΜM Motorsport Branding Design, KiniSi bikes, solidThinking.

Σημαντική διάκριση απέσπασε και η ομάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης µε το εξελιγμένο όχημα πόλης Σπύρος Λούης, η οποία διαγωνίστηκε στην κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) και κατέκτησε την 4η θέση διανύοντας 138 χλμ./m3.

Επιπλέον, η ομάδα απέσπασε το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος για τέταρτη φορά στην ιστορία της, καθώς η έμφαση στην ασφάλεια του οχήματος και του οδηγού, αλλά και η γενικότερη οργάνωση και λειτουργία της ομάδας στον τομέα αυτό, εντυπωσίασε του κριτές του διαγωνισμού για ακόμα μία φορά. Η ομάδα μοιράστηκε επίσης μερικούς από τους αισθητήρες υδρογόνου της με άλλες ομάδες των οποίων οι αισθητήρες ήταν ελαττωματικοί, αποδεικνύοντας έμπρακτα το πνεύμα συνεργασίας του Μαραθωνίου.

Χορηγοί της ομάδας είναι οι: Beta Cae Systems S.A., Anek Lines, IPG Automotive, Φωτεινακης ΙΚΕ, ΑΒΒ, Aegean Airlines, Xerox, Ideal Bikes, B&T Composites, Nesto, Chandris Hotels, Ι ΚΤΕΟ Κρήτης, Πάνος επιγραφές.

Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος και κατέλαβε την 25η θέση, αγγίζοντας τα 225 χλμ./kWh.

Χορηγοί της ομάδας είναι οι: ΕΠΙΣΕΥ, Περιφέρεια Πελοποννήσου, ΥΠΕΘ-ΓΓΕΤ, ΚΑΠΕ, Raycap, Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, ΑΒΒ S.A,. Attica Bank, Aegean Airlines, Koutsodontis TP&A, Thenamaris, MultiChem SA, Get3D, EuroCircuits, Τεχνοματ ΑΕ, Μπαξεβανης Μοτο, Karabelas Exhaust.

Με αφορμή τις επιδόσεις των ελληνικών ομάδων, ο γενικός διευθυντής της Coral Α.Ε., επίσημου licensee της Shell για την Ελλάδα, Γιώργος Χατζόπουλος, δήλωσε: «Οι ελληνικές ομάδες δεν σταματούν να μας εντυπωσιάζουν! Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που για ακόμα μία φορά έδειξαν τον καλύτερο τους εαυτό στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell και αποδεικνύουν έμπρακτα ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να διαθέτει λαμπρούς νέους επιστήμονες, οι οποίοι είναι σε θέση να συμβάλουν ουσιαστικά στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον. Συγχαρητήρια στις ελληνικές ομάδες για τις διακρίσεις τους και καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιχειρήσουν μελλοντικά!».

Συναρπαστικά νέα θα έχουμε και το 2018, καθώς προστίθεται η νέα κατηγορία οχημάτων Autonomous. Μια ομάδα φοιτητών από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Δανίας εργάζεται ήδη στο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό! Ένας εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε: «Όταν είδαμε το αυτοκίνητο που παρουσίασε πέρσι η Shell, συνειδητοποιήσαμε τι είναι δυνατό να γίνει και ξέραμε ότι έπρεπε να φτιάξουμε κι εμείς ένα. Η προοπτική αυτή μας έχει συναρπάσει!».

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]