35o Shell Eco Marathon: Ψηλά η ελληνική σημαία

O 35ος Μαραθώνιος Οικονομίας της Shell πέρασε στην ιστορία, με τις ελληνικές ομάδες να πραγματοποιούν αξιόλογες εμφανίσεις απέναντι σε ισχυρό ανταγωνισμό

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Μαραθώνιος Οικονομίας της Shell έχει γίνει θεσμός και η 35η εκδοχή του, πραγματοποιήθηκε στο Mercedes-Benz World του Λονδίνου, στις αρχές Ιουλίου. Ο φετινός αγώνας, προσέλκυσε τη συμμετοχή 1.500 φοιτητών με 140 οχήματα, από 28 χώρες του κόσμου. Μεταξύ αυτών βρέθηκαν και 3 ελληνικές ομάδες (Ποσειδώνας, Προμηθέας, TUC Eco Racing), οι οποίες φρόντισαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, πραγματοποιώντας θετικές εμφανίσεις. Για την ιστορία, νικήτρια αναδείχθηκε η Reen Team Twente από την Ολλανδία.

Υπενθυμίζουμε, πως το Shell Eco Marathon διεξάγεται με ενεργειακά αποδοτικά οχήματα, που τροφοδοτούνται με διάφορες πηγές ενέργειας. Οι πηγές αυτές εκτείνονται από παραδοσιακά καύσιμα (βενζίνης ή πετρελαίου), έως τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών άνθρακα (μπαταρίες ή κυψέλες καυσίμου υδρογόνου). Σκοπός του διαγωνισμού, είναι να αναδειχθεί το όχημα που θα διανύσει τη μεγαλύτερη απόσταση, καταναλώνοντας την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσίμου.

Η νέα πίστα δυσκόλεψε την προσπάθεια των ελληνικών ομάδων, οι οποίες κλήθηκαν να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους. Παρόλα αυτά, όλες ήταν ανταγωνιστικές, δείχνοντας το υψηλό επίπεδο των φοιτητών τους.


Ας δούμε αναλυτικά πώς τα πήγαν οι ελληνικές ομάδες!

Η ομάδα “Ποσειδώνας” (Τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής), παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο όχημα Τριήρης. Συμμετείχε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε τη 18η θέση διανύοντας 407km/kWh.

Η ομάδα “Προμηθέας” (Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου) παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος. Συμμετείχε επίσης στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και τερμάτισε στην 25η θέση, πλησιάζοντας τα 280 km/kWh. Έτσι, βελτίωσε σημαντικά την περσινή της επίδοση.

Η ομάδα “TUC Eco Racing” (Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης) παρουσίασε το εξελιγμένο όχημα πόλης Σπύρος Λούης. Έλαβε μέρος στην κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για κριτές και αντιπάλους, σε επίπεδο οργάνωσης και ασφαλούς εργασίας. Αφού πέρασε με επιτυχία όλους τους τεχνικούς ελέγχους και ελέγχους ασφαλείας, αποκτώντας τη δυνατότητα να αγωνιστεί εντός πίστας. Δυστυχώς, ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα παροχής ενέργειας (κυψέλη υδρογόνου) έφερε την εγκατάλειψη στον 10ο, από τους 11 συνολικά γύρους του αγώνα.

Ο διαρκής αγώνας των τριών αυτών ομάδων για βελτίωση των αποτελεσμάτων τους μας γεμίζει με περηφάνια,” δήλωσε ο Γιώργος Χατζόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Coral Α.Ε., επίσημου licensee της Shell για την Ελλάδα. “Για ακόμα μία χρονιά έδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell και σημείωσαν αξιόλογα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι ομάδες με αξιώσεις. Ελπίζουμε το κέφι, η δημιουργικότητα και η όρεξή τους να αποτελέσουν έμπνευση και για άλλους νέους επιστήμονες οι οποίοι θα συμβάλλουν κι αυτοί με τη σειρά τους στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον. Συγχαρητήρια στις ελληνικές ομάδες για τις διακρίσεις τους και καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιχειρήσουν μελλοντικά”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]