Ειδικότερα και σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της Opel, έως το 2028 ολόκληρη η γκάμα μοντέλων Γερμανών θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, ενώ τα επόμενα χρόνια θα θα αναιβώσει και το Manta. Σήμερα, η Opel ήδη προσφέρει ένα πλήθος ηλεκτροκίνητων μοντέλων με τους ενδιαφερόμενους να έχουν στη διάθεση τους έντεκα διαφορετικές επιλογές.
Διαβάστε επίσης: Όταν οι Opel και Lotus συνεργάστηκαν
Ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία θα ακολουθήσει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, με την αναβίωση του Opel Manta. Επιπλέον, και οι διάδοχοι του Opel Crossland και του Opel Insignia θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
“Η Opel βαδίζει σταθερά προς τον εξηλεκτρισμό – και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό σημαίνει ότι συμβάλλουμε σημαντικά στη μείωση εκπομπών CO2. Και δεν σκοπεύουμε να μείνουμε μόνο στον μετασχηματισμό της προϊοντικής μας γκάμας. Από το 2025 θα κατασκευάζουμε μαζί με τους συνεργάτες μας τις δικές μας μπαταρίες υψηλής απόδοσης στο Kaiserslautern. Επιπλέον, ένα νέο campus με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον είναι ήδη υπό κατασκευή στα κεντρικά γραφεία μας στο Rüsselsheim” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Opel, Uwe Hochgeschurtz, εξηγώντας τη στρατηγική της μάρκας.
Απώτερος στόχος της Opel είναι να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα με αυτονομία από 500 έως και 800 χλμ. και ικανότητα ταχείας φόρτισης που θα φτάνει έως και τα 32 χιλιόμετρα το λεπτό.
Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών της αγοράς το νέο Opel Astra Sports Tourer (+video)
Οι πελάτες της Opel ήδη έχουν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel διαθέτουν ήδη μια έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τα Combo-e, Vivaro-e και Movano-e είναι ηλεκτρικά με μπαταρία, ενώ το Vivaro-e Hydrogen χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Στον τομέα των επιβατικών μοντέλων, τα Corsa-e και Mokka-e κατέκτησαν τον περίοπτο τίτλο “Χρυσό Τιμόνι” το 2020 και το 2021 αντίστοιχα. Το νέο Grandland και η νέα γενιά Astra διατίθενται ήδη ως plug-in υβριδικά ενώ το 2023 θα κάνει την εμφάνισή της και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου, με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα.
Αναφορικά με το νέο Manta, ο Hochgeschurtz δήλωσε: “Το νέο Opel Manta θα είναι και πάλι ένα αυτοκίνητο που θα ξυπνά έντονα συναισθήματα. Με ηλεκτρική ισχύ για κορυφαία, άμεση επιτάχυνση ανά πάσα στιγμή. Το Manta μας για μία ακόμα φορά θα αποτελεί σύμβολο γνήσιας οδηγικής απόλαυσης. Θα κατασκευάσουμε μία συναρπαστική νέα έκδοση!”
Έναρξη παραγωγής το 2025: Gigafactory στο Kaiserslautern
Σε συνεργασία με την Total/Saft, η Stellantis και η Opel ίδρυσαν την “Automotive Cells Company” (ACC). Πριν από μερικούς μήνες, η Mercedes-Benz προσχώρησε στην κοινοπραξία. Με αυτή τη συνεργασία, δημιουργείται ένας παγκοσμίου κλάσης παίκτης στον τομέα της εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών υψηλής απόδοσης για την αυτοκινητοβιομηχανία. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της ACC στο Kaiserslautern μέχρι τις 32 GWh. Αυτό σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί στο Kaiserslautern ένα giga factory για την παραγωγή κυψελών σύγχρονων μπαταριών.