Προ των πυλών της αγοράς το νέο Opel Astra Sports Tourer (+video)

Προ των πυλών η νέα γενιά του Opel Astra Sports Tourer. Ας την γνωρίσουμε καλύτερα και ας δούμε το επίσημο video.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Opel Astra Sporta Tourer

Το νέο Opel Astra Sports Tourer είναι γεγονός. Η νέα γενιά του μοντέλου, εκτός από τις αισθητικές αλλαγές και την διχρωμία στην οροφή, είναι το πρώτο station wagon της Opel που εξηλεκτρίζεται αλλά και το πρώτο, που αποκτά το χαρακτηριστικό “πρόσωπο” της μάρκας, το Opel Vizor.

Πρωτιές όμως έχει να επιδείξει και το εσωτερικό του νέου Opel Astra Sports Tourer, στο οποίο για πρώτη φορά, ο οδηγός θα βρεθεί μπροστά στο ψηφιακό Pure Panel, την επόμενη γενιά της πλήρως συνδεδεμένης και διαισθητικά ελεγχόμενης διεπαφής ανθρώπου/μηχανής [Human Machine Interface (HMI)]. Κάνοντας χρήση της ενσωματωμένης πλατφόρμας Snapdragon Cockpit Platform της Qualcomm Technologies, το Pure Panel διαθέτει βελτιωμένες δυνατότητες γραφικών, πολυμέσων και τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσφέροντας ένα πιο ολοκληρωμένο και συνεχώς προσαρμοζόμενο σύστημα cockpit, που εξελίσσεται ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και των επιβατών.

Όπως το πεντάθυρο hatchback αδελφάκι του, έτσι και το νέο Opel Astra Sports Tourer ξεχωρίζει για την επιβλητική του παρουσία στο δρόμο. Σημείο αναφοράς εδώ είναι το νέο “πρόσωπο” της μάρκας. Ειδικά σχεδιασμένο για τη νέα γενιά του Astra, το Opel Vizor είναι αυτό που χαρακτηρίζει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ως κεντρικό στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης, ακολουθεί την πυξίδα της Opel (Opel Compass), όπου οι κάθετοι και οι οριζόντιοι άξονες – η έντονη πτυχή στο καπό και το γραφικό σε σχήμα φτερού των φώτων ημέρας – τέμνονται στη μέση με το έμβλημα Opel Blitz. Ενσωματώνοντας απρόσκοπτα νέες τεχνολογίες όπως είναι οι προβολείς Intelli-Lux LED, αλλά και η μπροστινή κάμερα του συστήματος Intelli-Vision 360ο, το Vizor εκτείνεται σε όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου κάνοντάς το να δείχνει ακόμα πιο φαρδύ.


Οι βασικές εξωτερικές διαστάσεις του είναι στα 4.642 x 1.860 x 1.480 χλστ. (Μήκος x Πλάτος x Ύψος) με διαθέσιμο ύψος φόρτωσης στον χώρο αποσκευών κοντά στα 600 χλστ. Στην προκειμένη περίπτωση και για να διατηρηθεί χαμηλά το κατώφλι φόρτωσης, η πινακίδα κυκλοφορίας δεν βρίσκεται εγκατεστημένη στον προφυλακτήρα, όπως συμβαίνει στο πεντάθυρο μοντέλο, αλλά στην πίσω πόρτα, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία φόρτωσης του εντελώς επίπεδου πίσω τμήματος με αποσκευές ή εξοπλισμό. Και παρά το αισθητά μακρύτερο μεταξόνιο των 2.732 χλστ. (+70 χλστ.), που είναι κατά 57 χλστ. μεγαλύτερο από αυτό του νέου 5θυρου Astra, για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών στην καμπίνα, το νέο Astra Sports Tourer είναι κατά 60 χλστ. μικρότερο σε συνολικό μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, χάρη στον πολύ κοντό εμπρός πρόβολο.

Ο χώρος αποσκευών του νέου Astra Sports Tourer προσφέρει 608 λίτρα ωφέλιμου αποθηκευτικού χώρου με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων σε όρθια θέση και 1.634 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένες. Επιπλέον, όταν οι διαιρούμενες σε αναλογία 40:20:40 πλάτες των πίσω καθισμάτων (στάνταρ εξοπλισμός) αναδιπλώνονται, το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο. Ακόμα και με την υποδαπέδια μπαταρία ιόντων λιθίου, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις από την άλλη προσφέρουν ωφέλιμη χωρητικότητα 548 λτ. και 1.574 λτ. αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό του νέου Astra Sports Tourer τα καλώδια είναι περιττά, αφού η νέα γενιά των συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας μπορεί να συνδέεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου με τα Apple CarPlay και Android Auto μέσω συμβατών smartphones. Και εδώ, ζητούμενο δεν ήταν άλλο από τη δημιουργία μιας καθαρής, πλήρως λειτουργικής, high-tech σχεδίασης που δεν δείχνει ψυχρή και απρόσωπη, αλλά αποπνέει μία αίσθηση ασφάλειας.

Η Opel σύντομα θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο Astra Sports Tourer, ενώ στο άμεσο μέλλον θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού αλλά και για τις τιμές του.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]