Απέναντι στους 915 ίππους της πισωκίνητης McLaren P1 των 1.450 κιλών και τους σχεδόν 900 της 4κίνητης υβριδικής Porsche 918 Spyder των 1634 κιλών, η καλλίγραμμη Ιταλίδα προτάσσει το απίστευτα χαμηλό βάρος της, για τα δεδομένα των δύο τροχών. Στα μόλις 177 κιλά, πλήρης υγρών, η μοτοσικλέτα της Ducati δικαιολογεί απόλυτα το όνομα της που σημαίνει “Υπερελαφριά” στα ελληνικά έχοντας παράλληλα ως σύμμαχο τον πανίσχυρο Superquadro V2 των 1.200 κ.εκ. που αποδίδει σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας από το Borgo Panigale “πάνω από 200 ίππους”.
Δείτε επίσης: Όταν το Seat Ibiza είχε στο DNA του… Porsche
Αυτή είναι μια από τις καλύτερες κόντρες που μπορεί να απολαύσει κανείς στο διαδίκτυο, έχοντας πραγματοποιηθεί με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο από τους ανθρώπους του βρετανικού Autocar σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες.
Συγκεντρώνοντας εξωτικά υλικά για την κατασκευή της όπως μαγνήσιο και τιτάνιο, η ιταλική superbike, ήταν ένα πανάκριβο μοντέλο για τα δεδομένα των δύο τροχών, με τιμή ωστόσο μόλις στο… 1/15 έναντι των δύο supercars από Αγγλία και Γερμανία αντίστοιχα. Αυτή η χαοτική διαφορά στην τιμή δεν εμπόδισε ωστόσο την πρόταση της Ducati από το να κυριαρχήσει έστω και οριακά στην κόντρα του βρετανικού περιοδικού, σημειώνοντας παράλληλα, πραγματικά εντυπωσιακούς χρόνους.
Δείτε επίσης: Κι όμως υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης ήχου εξάτμισης στα ηλεκτρικά (+video)
Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί, όπου θα δείτε την επική αναμέντρηση να παρουσιάζεται και να αναλύεται βήμα-βήμα. Τα αποτελέσματα και ο τρόπος που ήρθαν αυτά έχουν το δικό τους μεγάλο ενδιαφέρον από την αρχή έως και το τέλος, λόγω των πολλών διαφορών μεταξύ των δύο supercars των McLaren και Porsche και φυσικά λόγω της διαφορετικής φύσης της 1199 Superleggera.