Νέα, εντυπωσιακή εφαρμογή κυψελών υδρογόνου από την Toyota

Μία ακόμη εφαρμογή στη θάλασσα βρίσκουν οι κυψέλες υδρογόνου της Toyota, αυτή τη φορά στο νέο ταχύπλοο υδροπτέρυγο καταμαράν της Emirates Team New Zealand.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Emirates Team New Zealand toyota fuel cells 2022 κυψέλες υδρογόνου

Με τεράστιες διακρίσεις στους αγώνες θαλάσσης, μέσω των καινοτόμων σκαφών της τα τελευταία 35 χρόνια, η Emirates Team New Zealand (ETNZ), παρουσίασε το πρωτότυπο “Chase Zero” (Καταδίωξη Μηδέν σε ελεύθερη απόδοση), ένα σκάφος που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των καταμαράν με εκείνα των υδροπτέρυγων (γνωστά και ως “δελφίνια”). Οι προπέλες του κινούνται ηλεκτρικά με τη βοήθεια των κυψελών υδρογόνου της Toyota, η οποία αποτελεί συνέταιρο της ETNZ εδώ και καιρό.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το νέο Toyota GR Corolla των 304 ίππων (+video)

Το εντυπωσιακό ταχύπλοο σκάφος δεν πήρε τυχαία αυτό το όνομα Chase Zero με την Emirates Team New Zealand να θέλει να τονίσει το γεγονός ότι δεν εκπέμπει ρύπους στην ατμόσφαιρα χάρη στο σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης που φέρει.


Το 10μετρο Chase Zero έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές του στο λιμάνι Waitematā, του Auckland της Νέας Ζηλανδίας. H ETNZ αναφέρει ότι μέχρι στιγμής κάθε στοιχείο και εξάρτημά του έχουν αξιολογηθεί με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια ως μονάδες αλλά και ως μέρη του ευρύτερου συνόλου που είναι το Chase Zero. Οι πρώτες δοκιμές στο υγρό στοιχείο εστιάζουν στην εύρυθμη λειτουργία του αυτόματου πιλότου που έχει εξελίξει η εταιρεία, ο οποίος ρυθμίζει αυτόματα και το ύψος του σκάφους από το νερό όταν αξιοποιεί τα πτερύγια που βρίσκονται μέσα στη θάλασσα.

 

Με την βοήθεια των κυψελών υδρογόνου της Toyota, το βάρους 4,8 τόνων Chase Zero μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 50 κόμβους, που “μεταφράζονται” για εμάς τους… στεριανούς σε 92,6 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Πρώτες εντυπώσεις από το αγωνιστικό Toyota Corolla με υδρογόνο

Τα πτερύγια που βρίσκονται μέσα στο νερό είναι εκείνα που μειώνουν σημαντικά την υδροδυναμική αντίσταση του Chase Zero και το βοηθούν παράλληλα να φτάσει την αυτονομία του στα 180 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα των τεσσάρων δεξαμενών υδρογόνου που μπορούν να μεταφέρουν συνολικά 32 κιλά του άκακου για το περιβάλλον στοιχείου. Να σημειωθεί ότι οι δεξαμενές που αντέχουν σε πίεση έως και 350 bar είναι κατασκευασμένες από πλαστικό και ανθρακονήματα.

Το σκάφος φέρει δύο κυψέλες υδρογόνου των 80 KW της ιαπωνικής εταιρείας, μία σε κάθε καρίνα, με τις εξατμίσεις τους να απελευθερώνουν κατά τη λειτουργία τους για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μόνο νερό. Το σύστημα πρόωσης φέρει φυσικά και τις απαραίτητες μπαταρίες για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Οι 600 ίπποι που παράγουν συνολικά οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι αρκετοί για να κινείται το σκάφος σταθερά με 30 περίπου κόμβους (55,56 χλμ./ώρα) ώστε να πετύχει τη μέγιστη αυτονομία με την επίτευξη της ανώτατης τελικής ταχύτητας να είναι δυνατή για μικρές χρονικές περιόδους. Η ενέργεια από τις κυψέλες αποθηκεύεται σε δύο συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 42 kWh έκαστη.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τις κυψέλες υδρογόνου της Toyota στη θάλασσα αφού η ιαπωνική εταιρεία θέλει να τις αξιοποιήσει εμπορικά και στο υγρό στοιχείο. Η πρώτη φορά έγινε με το εντυπωσιακό ερευνητικό σκάφος των Ιαπώνων “Energy Observer”, το πρώτο ηλεκτρικό στον κόσμο που κινείται με υδρογόνο και είναι ενεργειακά αυτόνομο (διαβάστε περισσότερα εδώ).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.