Μία πιο… αναλυτική ματιά στην ανανεωμένη BMW M135i xDrive

Μετά την πρόσφατη ανανέωση της BMW M135i xDrive των 306 ίππων, η βαυαρική εταιρεία προχωρά στη δημοσίευση πλούσιου φωτογραφικού υλικού...
BMW M135i xDrive

Πρόσφατα, η βαυαρική εταιρεία προχώρησε στην ήπια αναβάθμιση της BMW M135i xDrive  δίνοντας έμφαση κυρίως στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα, έχουμε την ευκαιρία να την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα μέσα από το νέο φωτογραφικό υλικό που δημοσίευσε. Πάμε να δούμε τι αλλαγές έχουν γίνει στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου με το σύστημα τετρακίνησης και τους 306 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Η ιστορία πίσω από την χαρακτηριστική τριχρωμία του BMW M-Division 

Στην ανανεωμένη έκδοση έχουν προστεθεί νέα χρώματα, ένα εξ’ αυτών είναι και το M Sao Paulo Yellow που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για ειδικό χρώμα που απαιτεί αυξημένες χειροκίνητες διαδικασίες, γι’ αυτό τον λόγο η γερμανική εταιρεία αύξησε κατά δέκα άτομα τους εργαζόμενους στο βαφείο του εργοστασίου BMW Group Plant Leipzig, εκεί όπου κατασκευάζεται η κορυφαία BMW M135i xDrive.

Η συγκεκριμένη έκδοση ανανεώθηκε οδηγικά και, πιο συγκεκριμένα, στον τομέα της ανάρτησης. Στους τροχούς του εμπρός άξονα έχει αυξηθεί η γωνία κάμπερ, ώστε να βελτιωθεί η απορρόφηση πλευρικών δυνάμεων στις στροφές. Επιπλέον, έγιναν αλλαγές στις βάσεις των μπροστινών ψαλιδιών, ενώ αναβαθμίστηκαν αμορτισέρ και ελατήρια. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με την βαυαρική εταιρεία είναι σημαντική βελτίωση στην γρήγορη οδήγηση, αλλά και στην συνολική αίσθηση του τιμονιού, ενώ μικρές ενισχύσεις έχουν γίνει και στο πλαίσιο για βελτίωση της ακαμψίας.

Στο εσωτερικό, η μία και μοναδική αλλαγή αφορά την ακουστική εμπειρία των επιβατών. Πλέον, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει τελειοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζεται ο μηχανικός ήχος του τετρακύλινδρου με τον τεχνητό ήχο που έρχεται από τα ηχεία.

Μηχανικά δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, με το τετρακύλινδρο BMW TwinPower Turbo μοτέρ να αποδίδει 306 ίππους και 450 Nm ροπής. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ δεν απουσιάσει το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα. Ως προς τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και ισχύς φόρτισης 400 kW που επιτρέπει πολύ μικρές στάσεις! Που θα δείτε το νέο SUV από κοντά......
Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα