Δοκιμή Cupra Formentor 1.5 TSI 150 PS DSG

Δοκιμάζουμε την βασική έκδοση του Cupra Formentor με τους 150 ίππους. Δείτε τις εντυπώσεις μας, πόσο κοστίζει, αλλά και τι "καίει" σε πραγματικές συνθήκες!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Cupra Formentor

Το όνομα Cupra ήταν συνυφασμένο παλαιότερα με τις ισχυρές εκδόσεις των μοντέλων της Seat. Πλέον, όμως, πρόκειται για μία νέα εταιρεία, με δικό της λογότυπο και δική της γκάμα. Η πρώτη μου επαφή μαζί της έγινε με το εικονιζόμενο Cupra Formentor, την βασική έκδοση του πρώτου αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια την Cupra. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο coupe SUV με την ιδιαίτερη σχεδίαση που κάνει τα βλέμματα να γυρνούν στο πέρασμά του.

Εμφάνιση που κάνει την διαφορά
Το πρώτο στοιχείο που μπορεί να διαπιστώσει κανείς κοιτώντας το Cupra Formentor από κάθε γωνία, είναι το γεγονός πως δεν θυμίζει άλλο αυτοκίνητο. Έχει την δική του σχεδιαστική φιλοσοφία και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο με την δυναμική του εμφάνιση. Στην διάρκεια της δοκιμής, είδα τους περισσότερους περαστικούς ρίχνουν μία “κλεφτή” ματιά στη μάσκα. Σίγουρα κάτι τέτοιο οφείλεται στο νέο σήμα στο χρώμα του χαλκού που δεν είναι ακόμα γνώριμο, αλλά και στην εντυπωσιακή σχεδίαση με τα διπλά φωτιστικά σώματα και τις αιχμηρές γωνίες. Στο μεγάλο καπό ξεχωρίζουν τα δύο έντονα “νεύρα”, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε τα LED φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία λωρίδα, την αεροτομή και το όνομα της εταιρείας με μαύρα γράμματα. Η Cupra αποκαλεί το Formentor coupe SUV και πράγματι, υπάρχουν στοιχεία που επιβεβαιώνουν και τους δύο χαρακτηρισμούς, όπως για παράδειγμα η κεκλιμένη οροφή, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι ράγες οροφής. Όσο για τις διαστάσεις, οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την ογκώδη εμφάνιση του αμαξώματος, με το μήκος να φτάνει τα 4.446 χλστ., το πλάτος τα 1.839 και το ύψος τα 1.520 χλστ.



Ποιοτική και ευρύχωρη η καμπίνα

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου Cupra Formentor, η εικόνα είναι πιο γνώριμη, μιας και εντοπίζονται στοιχεία που συναντάμε και σε μοντέλα της Seat, όπως για παράδειγμα το Leon. Η ποιότητα των υλικών είναι άνω του μετρίου, με πολύ μαλακές επενδύσεις στο άνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και “sportive” πινελιές. Μερικές εξ’ αυτών είναι το flat-buttomed τιμόνι, τα χάλκινα διακοσμητικά στοιχεία γύρω από τους αεραγωγούς και τα καθίσματα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη. Εννοείται ότι ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην ψηφιακή “υπόσταση” του μοντέλου, με δύο μεγάλες οθόνες. Η πρώτη έχει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, το μέγεθός της αγγίζει τις 10,25 ίντσες και φέρει πολλές χρήσιμες ενδείξεις για τον οδηγό (υπάρχει ακόμα και μετρητής g-meter και laptimer). Η δεύτερη είναι αφής και αναλαμβάνει τον ρόλο του κεντρικού συστήματος infotainment με μέγεθος 10 ίντσες. Αξιοσημείωτη είναι και η ύπαρξη ενός πάνελ αφής ακριβώς από κάτω για την ρύθμιση της έντασης του ήχου αλλά και της θερμοκρασίας του κλιματισμού.


Όσων αφορά τώρα στους χώρους, οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετά ικανοποιητικές μέσα στην καμπίνα και το coupe σχήμα δεν περιορίζει τον χώρο για το κεφάλι του επιβάτη που θα βρεθεί στο πίσω κάθισμα. Εννοείται πως τέσσερις ενήλικες ταξιδεύουν αρχοντικά, ενώ με μικρές παραχωρήσεις θα βολευτεί και ένας πέμπτος. Ο χώρος για τις αποσκευές είναι καλοσχηματισμένος και αγγίζει τα 450 λτ.

Κινητήρας: Η γνωστή συνταγή των 150 ίππων
Η βασική έκδοση του Cupra Formentor εξοπλίζεται με έναν κινητήρα που έχουμε συναντήσει αμέτρητες φορές σε μοντέλα του ομίλου. Πρόκειται για τον 1.5 TSI, ο οποίος έχει αποδείξει κατά καιρούς τις “αρετές” του. Είναι τετρακύλινδρος, turbo και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η ύπαρξη του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Αποδίδει 150 ίππους στο εύρος των 5.000 – 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται από τις 1.500 και διατηρείται αμείωτη έως τις 3.500. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου DSG με 7 σχέσεις (διατίθεται και με χειροκίνητο). Κάπως έτσι, το ογκώδες αμάξωμα των 1.420 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει 6,6 – 7,2 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής σε μεικτές συνθήκες οδήγησης είδαμε την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 7,8 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη
“Σιδερώνει” τις ανωμαλίες, “πατάει” εκτός δρόμου και είναι “ακλόνητο” στον αυτοκινητόδρομο. Αυτά είναι τα τρία συμπεράσματα που θα αποκομίσει κανείς από το νέο Cupra Formentor. Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα κύλισης, ενώ η ηχομόνωση προσφέρει ήσυχες μετακινήσεις. Η ανάρτηση με υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα εξασφαλίζει σταθερότητα και μηδενικές κλίσεις ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και δίνουν μία αίσθηση μηδενικής κόπωσης ακόμα και σε παρατεταμένη πίεση, ενώ σίγουρα θα θέλαμε λίγο πιο “βαρύ” τιμόνι, με το τελευταίο να μην διακρίνεται για την κορυφαία πληροφόρηση. Όσο για τον συνδυασμό του 1.5 TSI με το 7άρι DSG, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Ο μεν κινητήρας έχει καλή απόκριση, ειδικά στο Sport πρόγραμμα οδήγησης και το αυτόματο κιβώτιο πετυχαίνει γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Εννοείται πως υπάρχουν και τα paddles πίσω από το τιμόνι, αλλά με το “S” mode του κιβωτίου να καλύπτει τις προσδοκίες σε πιο “επιθετική” οδήγηση, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Cupra Formentor ξεκινά στην βασική έκδοση με τον 1.5 TSI των 150 ίππων και το χειροκίνητο σασμάν από τα 30.490 ευρώ. Για την προσθήκη του αυτόματου DSG, όπως στην περίπτωση της δοκιμής, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 32.990 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.