Έχουν περάσει ελάχιστες ημέρες από τότε που η BMW M4 CSL αποκαλύφθηκε στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este στην Ιταλία. Πριν καν αποκαλυφθεί, όμως, πέρασε μία “βόλτα” από την πίστα του Nurburgring και αποχώρησε με τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής που έχει βγει ποτέ από εργοστάσιο της βαυαρικής εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα, πανίσχυρη BMW M4 CSL με αγωνιστικό DNA (+video)
Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 7 λεπτά και 20,207 δλ., τόσο χρειάστηκε ώστε η BMW M4 CSL να ολοκληρώσει τον μεγάλο γύρο των 20,832 χλμ. Το εντυπωσιακό video που ακολουθεί προέρχεται από το επίσημο κανάλι “BMW M”, αλλά πριν δούμε τον ταχύτατο γύρο αξίζει να υπενθυμίσουμε κάποια τεχνικά στοιχεία για την εν λόγω έκδοση.
Κάτω από το καπό της νέας BMW M4 CSL συναντάμε έναν twin-turbo κινητήρα με πίεση υπερπλήρωσης αυξημένη από 1,7 bar σε 2,1 bar. Είναι εξακύλινδρος σε σειρά και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3,0 λτ. Η ισχύς φτάνει τους 550 ίππους και η μέγιστη ροπή των 650 Nm έρχεται από τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου M Steptronic σασμάν με 8 σχέσεις. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 307 χλμ./ώρα.
Για την βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς, δόθηκε έμφαση στην ακαμψία του πλαισίου, με μπάρες “δεσίματος” πάνω από τον κινητήρα και όχι μόνο. Επιπλέον την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τα εξαπίστονα φρένα με carbon δισκόπλακες, η ανάρτηση έγινε πιο σφικτή και μειώθηκε η απόσταση από το έδαφος, ενώ τα ελαστικά που επιλέχθηκαν είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 R με διαστάσεις 275/35 ZR19 στον εμπρός άξονα και 285/30 ZR20 στον πίσω.