F1 – GP Monaco 2022: Η Ferrari αυτοκτόνησε μέσα στο πριγκιπάτο (+video)

Το περασμένο τριήμερο η F1 μας ταξίδεψε στο πριγκιπάτο του Μονακό για ένα GP πόλης που λαμβάνει χώρα περίπου εδώ και έναν αιώνα και εμείς είμαστε εδώ στο καθιερωμένο μας δευτεριάτικο ραντεβού για να θυμηθούμε και να σχολιάσουμε όσα έγιναν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
F1 GP Monaco 2022

Ένα ακόμη Grand Prix της F1 ολοκληρώθηκε (μετά κόπων και βασάνων) στο πριγκιπάτο του Μονακό. Ενώ το τριήμερο ξεκίνησε με καλό καιρό και κυριαρχία των Ferrari σε δοκιμαστικά και κατατακτήριες, ο αγώνας είχε εντελώς διαφορετική εξέλιξη. Το σενάριο γνωστό και σύνηθες για φέτος με τις δύο Ferrari και τις δύο Red Bull να εναλλάσσονται στις 4 πρώτες θέσεις σε ελεύθερες  και κατατακτήριες δοκιμές.

Ο αγώνας ξεκίνησε με μία ώρα και κάτι καθυστέρηση, λόγω της έντονης βροχόπτωσης, την οποία είχαμε υποψιαστεί από τον βαρύ ουρανό του Σαββάτου. Η βροχή όμως κόπασε και τα μονοθέσια κατάφεραν να εκκινήσουν φορώντας τα βρόχινα ελαστικά, σε έναν συντηρητικό ρυθμό ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα. Δυστυχώς η εκκίνηση δεν ήταν από στάση, αλλά εν κινήσει πίσω απ’ το αυτοκίνητο ασφαλείας, που είχε κιόλας κάνει δύο αναγνωριστικούς γύρους, οι οποίοι μάλιστα αφαιρέθηκαν κανονικά από τους 77 προβλεπόμενους.

Οι πρώτοι γύροι δεν έκρυβαν ιδιαίτερες συγκινήσεις σε μία μάλλον διαδικαστική εξέλιξη του αγώνα, μέχρι να στεγνώσει κάπως η πίστα. Έτσι, η σχάρα της εκκίνησης παρέμενε για περίπου 25 γύρους ακριβώς όπως διαμορφώθηκε στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που συμβαίνει έτσι κι αλλιώς στο Μονακό, πόσο μάλλον υπό βροχή. Έτσι λοιπόν οι δύο Ferrari οδηγούσαν την κούρσα με τον Leclerc να ηγείται και πίσω του να έρχεται ο Sainz. Ακολουθούσαν οι Perez και Verstappen στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Εν συνεχεία οι δύο Βρετανοί, Norris και Russell. Η επόμενη τριάδα φιλοξενούσε παγκόσμιους πρωταθλητές με τους Alonso, Hamilton και Vettel να εκκινούν από τις θέσεις 7,8,9 και τη δεκάδα έκλεινε ο Ocon.


Κάπου εκεί η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά και πλησίαζε η ώρα για αλλαγή ελαστικών, από βρόχινα σε ενδιάμεσα. Οι ομάδες ξεκίνησαν να καλούν τα μονοθέσιά τους, την ώρα που η Ferrari έλεγε στο team radio πως σκοπεύουν να ακολουθήσουν άλλη στρατηγική, διατηρώντας για μερικούς ακόμα γύρους τα βρόχινα, ώστε να περάσουν κατευθείαν στα slick. Ακούγοντας αυτό η Red Bull κάλεσε τον Perez για αλλαγή σε intermediate.

Κάπως έτσι η Ferrari αιφνιδιάστηκε και αποφάσισε να… αυτοκτονήσει καταμεσής του πριγκιπάτου. Καλεί αρχικά τον Leclerc στα pits για να βάλει τα ενδιάμεσα λάστιχα. Δύο μόλις γύρους αργότερα καλεί και πάλι και τα δύο μονοθέσια για να βάλουν τη σκληρή γόμα, με τον Leclerc να βρίσκεται πίσω απ’ τον ομόσταυλό του και να περιμένει, λες και είχε μετά από εκείνον ραντεβού στο ΚΤΕΟ… Η επική αστοχία κόστισε στη Ferrari το 1-2 και την μετέφερε στο 2-4 χάνοντας θέσεις από την ορθώς πράξασα Red Bull, ενώ παράλληλα ο Leclerc ούρλιαζε (δικαίως) στον ασύρματο μήπως και ξυπνήσει η ομάδα στα paddock…

Και ενώ ο αγώνας προσπαθούσε να βρει έναν πιο δυναμικό ρυθμό, ξαφνικά οι δύο Haas εγκαταλείπουν, αρχικά με τον Magnussen στον 19ο γύρο. Λίγα λεπτά αργότερα, στον 24ο γύρο, ο Mick Schumacher χάνει το πίσω μέρος της δικής του Haas, ακουμπάει στη δεξιά μπαριέρα και ύστερα η αντίδραση τον οδηγεί στην απέναντι, με το μονοθέσιο να κόβεται κυριολεκτικά στα δύο από τη σύγκρουση, σε ένα σοκαριστικό ατύχημα, ευτυχώς με τον οδηγό να βγαίνει ατσαλάκωτος. Ο αγώνας τέθηκε αρχικά σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και κατόπιν διεκόπη για λίγο και εκκίνησε πάλι εν κινήσει, αυτή τη φορά πίσω από τον Perez.

Ο ρυθμός για μία ακόμη φορά είχε χαθεί και έτσι το όποιο ενδιαφέρον μετατέθηκε προς το τέλος, ένα τέλος που θα ερχόταν όχι μετά από 77 γύρους στην πίστα, αλλά μετά το πέρας του διώρου, της μέγιστης δηλαδή διάρκειας που μπορεί να κρατήσει ένα GP. Έτσι στους τελευταίους δύο γύρους οι Ferrari έκαναν κάποιες απέλπιδες προσπάθειες να προσπεράσουν τις Red Bull και να σώσουν οτιδήποτε αν σώζεται, ωστόσο ήταν όλες μάταιες.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Perez να πανηγυρίζει την παρθενική νίκη του στο Μονακό και την τρίτη της καριέρας του. Δεύτερος είδε την καρό σημαία ο Sainz, τρίτος ο Verstappen και τέταρτος ο Leclerc, που τουλάχιστον κατάφερε για πρώτη φορά να τερματίσει και να βαθμολογηθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του, σαφέστατα απογοητευμένος. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μόλις τερμάτισε είπε στο team radio όλο νόημα “δεν έχω λόγια…”.

Μετά το πέρας του αγώνα η Ferrari κατέθεσε δικαίως ένσταση διότι οι αγωνοδίκες δεν έβγαλαν απόφαση για την παράβαση που διέπραξε ο Verstappen βγαίνοντας από τα pits, καθώς πάτησε την κίτρινη γραμμή με σκοπό να κλείσει τον Leclerc που ερχόταν και που αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα. Ο κανονισμός επιβάλλει ποινή πέντε δευτερολέπτων στους παραβάτες, σε μία διοργάνωση που κατά τα άλλα φέτος θέλει να είναι “by the book” ώστε να αποφύγει τα περσινά έκτροπα.

Όσο για μας, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το τριήμερο 10-12 Ιούνη που θα λάβει χώρα το GP του Αζερμπαϊτζάν.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.