Nissan service: Παραλαβή και παράδοση στο σημείο που επιθυμείτε

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., προσφέρει τη δυνατότητα παραλαβής του αυτοκινήτου σας για τη συντήρηση του αλλά και παράδοσης μετά την ολοκλήρωση στο σημείο που επιθυμείτε.
Nissan Pick Up & Drop υπηρεσία service 2022

H νέα υπηρεσία “Pick Up & Drop” της ελληνικής αντιπροσωπείας της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Europ Assistance και σας προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβει το αυτοκίνητό σας έμπειρος οδηγός, πιστοποιημένος covid-free, προκειμένου να το φέρει στο συνεργείο της Nissan και μετά να σας το επιστρέψει στον χώρο σας, με την ολοκλήρωση του service.

Διαβάστε επίσης: Η μικτή πραγματικότητα στις υπηρεσίες της Nissan (+video)

Συγκεκριμένα και κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop προσφέρονται τα εξής:

-Έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, πιστοποιημένος covid-free, έρχεται στον χώρο σας για την παραλαβή του δικού σας Nissan, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.

-Ο οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή (application).

-Ο πελάτης, μέσω του κινητού του, λαμβάνει ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος κ.α.)
Κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής / ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης: Nissan Z, το νέο Safety Car των αγώνων Super GT

-Με το πέρας των εργασιών, παραλαμβάνεται το όχημα από τον οδηγό με αντίστοιχες διαδικασίες και ξεκινά η επιστροφή στον κάτοχό του.

-Κατά την παράδοση του οχήματος στον κάτοχο / ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση και λαμβάνονται εκ νέου όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Nα σημειωθεί ότι η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με συνέπεια και υπευθυνότητα, εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας.

Επιπλέον, με ένα “πακέτο” οδηγιών και συστάσεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από την Nissan Europe, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, πλαισιώνει με άριστο τρόπο το “πλέγμα” ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Pick Up & Drop, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 3479700 για το συνεργείο της Αθήνας, επί της Λεωφόρου Αθηνών 169.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Το Nissan Juke Hybrid διανύει έως και το 80% των αστικών διαδρομών με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο! Δείτε τη νέα τιμή του......
Ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς προσφέρεται πλέον σε μειωμένη τιμή! Δείτε με ποιον κινητήρα εξοπλίζεται......
Η τεχνητή νοημοσύνη εφαρμόζεται και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και αυτός ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ευρύτερη χρήση της μειώνοντας τις φυσικές δοκιμές....
Το Nissan Motor Parts Center (NMPC) στο Άμστερνταμ κλείνει 40 χρόνια λειτουργίας αποτελώντας σημαντικό πυλώνα του παγκόσμιου δικτύου aftersales της εταιρείας....
Το πλήρως υβριδικό Nissan Qashqai e-POWER ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα! Δείτε πόσο κοστίζουν οι εκδόσεις του......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής