Μετά την αλλαγή στις γραμματοσειρές και τα έντυπα επικοινωνίας, τη σκυτάλη στην αλλαγή της εικόνας της Dacia πήρε η αλλαγή στην εταιρική εικόνα του δικτύου αντιπροσώπων και τώρα είναι η σειρά των αυτοκινήτων να υιοθετήσουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της ρουμάνικης εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του επταθέσιου Dacia Jogger στην Ελλάδα
Το highlight της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα “Dacia Link” κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση.
Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του “D” και του “C” στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού.
Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα.
Διαβάστε επίσης – Dacia: Σε νέο ορόσημο έφτασε η παραγωγή των Ρουμάνων
Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster.
“Η αποκάλυψη ολόκληρης της γκάμας Dacia με τη νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της στρατηγικής ανάπτυξης που ξεκίνησε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Αυτό το νέο εταιρικό περιβάλλον είναι σύμφωνο με τις αξίες μας – απλό, στιβαρό, αυθεντικό – με έναν πιο δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή δίνει νέα δυναμική στη Dacia για να υλοποιήσει τις φιλοδοξίες.”, δήλωσε σχετικά ο Denis Le Vot, διευθύνων σύμβουλος των Ρουμάνων.
Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με δύο νέες προσθήκες στο line-up των μοντέλων της: το αμιγώς ηλεκτρικό Spring και το Jogger, το ευέλικτο οικογενειακό αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της ανανέωσης της Dacia, η οποία θα είναι και η πρώτη μάρκα του ομίλου που θα περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 χλμ./ώρα.