Ράλι Ακρόπολις: Το Car Center θα είναι εκεί!

Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, μετά την εντυπωσιακή τους επίδοση στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, επανέρχονται στον εθνικό μας αγώνα με Ford Fiesta Rally3...
Car Center

To Ράλι Ακρόπολις είναι μία γιορτή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Car Center δεν θα μπορούσε παρά να είναι παρών σε αυτόν τον διεθνώς εμβληματικό αγώνα! Με σειρά δεκάδων συμμετοχών στο Ακρόπολις από όλες τις παραμέτρους δραστηριοτήτων, το Car Center εκτός από την πλούσια εμπειρία που έχει αποκτήσει, είναι και μία από τις ομάδες που τεχνικά έχει συνδέσει την παρουσία της με αυτοκίνητα των κορυφαίων κατηγοριών διαχρονικά, πολλά από τα οποία προέρχονταν από εργοστασιακές συμμετοχές.

Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες συνθήκες του Ακρόπολις, που ως κλασσική διοργάνωση θα είναι σκληρό, με στενές και άλλοτε φαρδιές Ειδικές Διαδρομές, τεχνική χάραξη, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από την μάχη με το χρονόμετρο, και τις φυσικές συνθήκες. Από χωματόδρομους που θα παράγουν πυκνά σύννεφα σκόνης, μέχρι πιθανόν υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και ίσως βροχή και λάσπη. Το Ράλι Ακρόπολις είναι απρόβλεπτο και αυτή είναι η ομορφιά του!

Ο αγώνας ξεκινά την Πέμπτη 08 Σεπτεμβρίου με την μεγαλοπρεπή Υπερειδική Διαδρομή μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, αποτελείται συνολικά από 16 Ειδικές Διαδρομές, θα έχει την βάση του στην Λαμία, ενώ τερματίζει το μεσημέρι της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου.
Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο από την M-Sport Poland, το οικονομικά αποδοτικό τετρακίνητο Fiesta Rally3 αποτελεί ένα «σημαντικό σκαλοπάτι» για νέους οδηγούς που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία στα τετρακίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα ράλι.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι το Fiesta Rally3 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την M-Sport, που είναι ο πρώτος μέχρι στιγμής μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει αυτοκίνητο για κάθε βαθμίδα της FIA Rally Pyramid. Την συμμετοχή του Car Center υποστηρίζουν οι εταιρείες HB BODY (συστήματα μίξεως χρωμάτων αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Inter Cars (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), Mediapharm (φαρμακευτικά προϊόντα) και ΛΟΞΑΣ (εξοπλισμοί συνεργείων αυτοκινήτων).

Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:
«Είναι σημείο αναφοράς το Ράλι Ακρόπολις για την χώρα μας γενικότερα, αλλά και για το WRC ειδικά. Και είμαι πολύ χαρούμενος που θα πάρω μέρος στον μεγάλο μας αγώνα, για δεύτερη φορά ως οδηγός. Φέτος θα έχουμε στην διάθεσή μας ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally3 με το οποίο θα προσπαθήσουμε να φανούμε ανταγωνιστικοί στην εν λόγω κατηγορία. Το γεγονός ότι με ίδιο αυτοκίνητο συμμετέχουν και τα πληρώματα της κατηγορίας Junior WRC της οποίας ο τίτλος θα κριθεί στην Ελλάδα, ανεβάζει το επίπεδο του συναγωνισμού και σε κάθε περίπτωση μόνο κερδισμένοι θα βγούμε μέσα από αυτή την διαδικασία. Γνωρίζω τις δυσκολίες του αγώνα, κυρίως στις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, γιατί το οδόστρωμα θα χαλάσει αρκετά, αλλά αυτές είναι οι συνθήκες και αυτές καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Οδηγήσαμε για πρώτη φορά το Fiesta Rally3 πριν λίγες ημέρες στην Πολωνία και μπορέσαμε να διαπιστώσουμε τις δυνατότητές του. Είναι και αυτές που θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο για να έρθουμε όσο πιο κοντά στον στόχο μας γίνεται, που είναι η διάκριση στο σύνολο του αγώνα στην κατηγορία μας WRC3 και φυσικά ο τερματισμός όσο γίνεται υψηλότερα σε αυτήν. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χορηγούς μας για την υποστήριξή τους στο εγχείρημά μας, όπως και όλη την ομάδα των μηχανικών της M-Sport που θα φροντίζουν να έχουμε ένα άρτιο αυτοκίνητο σε όλη την εξέλιξη του αγώνα. Αποτελεί ξεχωριστή χαρά και τιμή το γεγονός ότι η συμμετοχή μας θα συστεγάζεται στο Service Park της Λαμίας με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Junior WRC, αλλά θα βρίσκεται επίσης στο ίδιο camp με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford!»

Ο Γιώργος Κακαβάς είπε:
«Όντας ‘’γεννημένος’’ στον χώρο του αυτοκινήτου λόγω της οικογενειακής επιχείρησης αυτοκινήτων στην περιοχή της Λαμίας, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και ιδιαίτερα οι αγώνες αυτοκινήτων αποτελούν για εμένα ένα ‘’μικρόβιο’’ που υπήρχε εξαιτίας του πατέρα μου και αυτό γιατί ήταν συνοδηγός αγώνων αλλά και του Πάνου Χατζητσοπάνη, που είναι θείος μου. Από μικρή ηλικία έβλεπα διάφορα βιντεάκια από αγώνες του WRC, κυρίως του Colin Mcrae, του Loeb και φυσικά του Πάνου, με το όνειρο ότι ίσως μια μέρα καταφέρω να βρεθώ σε ένα αγωνιστικό και σε κάποιον αγώνα Ράλι ή ακόμα και σε ένα Ράλι Ακρόπολις. Η αρχή του ονείρου ξεκίνησε όταν ο Νώντας Καρανικόλας μου πρότεινε να συμμετάσχω μαζί του ως συνοδηγός στο φετινό Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, κάτι που από τη πρώτη στιγμή με ενθουσίασε και στη συνέχεια στο Ράλι Φθιώτιδος. Με τον Νώντα γνωριστήκαμε πριν από περίπου 3 χρόνια όταν είχε έρθει στη Λαμία για να αγωνιστεί στο – τότε πολύ βροχερό- Ράλι Φθιώτιδος απ’ όπου και αποκτήσαμε μια πολύ ωραία σχέση, τόσο φιλική όσο και επαγγελματική. Η ανυπομονησία και ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος όπως και η προσμονή που νιώθω που θα μπορέσω να συμμετάσχω στο φετινό Ράλι Ακρόπολις και να πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρά μου.»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Κορυφαία πρακτικότητα, αλλά και δυνατότητα φόρτισης από 10 στο 80% μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Γνωρίστε το νέο Ford Puma Gen-e......
Το πρώτο επαγγελματικό pick up που μπαίνει στην πρίζα προσφέρεται με σημαντικό όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Χαμηλό επιτόκιο, χαμηλή προκαταβολή και μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής! Δείτε τα προγράμματα χρηματοδότησης της Ford......
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη