Ακούγεται απίστευτο για έναν κινητήρα να λειτουργεί στο όριο του για 100.000 χλμ., η Subaru όμως το είχε καταφέρει πριν από περίπου τρεις δεκαετίας. “Πρωταγωνιστής” αυτής της σκληρής δοκιμασίας αξιοπιστίας ήταν το Subaru Legacy πρώτης γενιάς. Πάμε να θυμηθούμε μία επιτυχία των Ιαπώνων, παρόμοια με αυτή της Mercedes-Benz στην οποία αναφερθήκαμε πρόσφατα (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο).
Ταξίδι στο παρελθόν, λοιπόν, και πιο συγκεκριμένα στον Ιανουαρίου 1989, τότε που η Subaru κατάφερε να πετύχει ένα νέο, απίστευτο ρεκόρ διανύοντας 100.000 χλμ. σε μόλις 447 ώρες, 44 λεπτά και 9,887 δευτερόλεπτα. Η σκληρή δοκιμασία έλαβε χώρα σε Κέντρο Δοκιμών της Αριζόνα με πιστοποίηση FIA και η μέση ταχύτητα άγγιξε τα 223,345 χλμ./ώρα.
Για να επιτευχθεί το ρεκόρ γίνονταν στάσεις μικρής διάρκειας κάθε δύο ώρα. Σε εκείνο το σημείο γινόταν ανεφοδιασμός και αλλαγή οδηγού. Όσο για τις αλλαγές ελαστικών, αυτές πραγματοποιούνταν σε διαστήματα 96 ωρών ή με την πάροδο 21.600 χιλιομέτρων.
Όσο για το Subaru Legacy, αξίζει να αναφέρουμε ότι εξοπλιζόταν με τον υπερτροφοδοτούμενο EJ20. Πρόκειται για ένα 2λιτρο, τετρακύλινδρο μοτέρ που τροφοδοτούσε τα μοντέλα που προσφέρονταν στην ιαπωνική αγορά.