Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος κολύμπησε από τη Ρόδο μέχρι το Καστελλόριζο! (+video)

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος βούτηξε από την Κόκκινη παραλία στην Καλλιθέα της Ρόδου και έφτασε μέχρι το Καστελλόριζο! Δείτε πόσες ώρες κολυμπούσε.

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος είναι ασταμάτητος και ένα χρόνο μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου ρεκόρ Γκίνες, έβαλε πλώρη για το όνειρο της ζωής του. Μπορεί ο ανθρώπινος νους να μην μπορεί να συλλάβει την απόσταση που κατάφερε να δαμάσει, όμως ο ίδιος όχι μόνο το είχε συλλάβει αλλά είχε σχεδιάσει κάθε χιλιόμετρο που είχε να κολυμπήσει και ήξερε ακριβώς τί είχε να αντιμετωπίσει.

Την Τετάρτη 07 Σεπτεμβρίου στις 6:15 το πρωί, ο Σπύρος Χρυσικόπουλος σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, βούτηξε από την Κόκκινη παραλία στην Καλλιθέα της Ρόδου για τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του… να φτάσει μέχρι το Καστελλόριζο. Μια τεράστια απόσταση με εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες. Όλα αυτά τα αψήφησε, και απλά “κλείδωσε” τον στόχο του. Στο μυαλό του ήταν μόνο η στιγμή που θα έφτανε στο Καστελλόριζο.

Ο χρόνος που παρέμεινε στο νερό προκειμένου να πραγματοποιήσει το όνειρό του ήταν 64 ολόκληρες ώρες και 5 λεπτά, δηλαδή για σχεδόν 3 ημέρες! Ο Σπύρος κολύμπησε συνεχόμενα χωρίς καμία στάση για ξεκούραση και χωρίς να έχει καμία απολύτως επαφή με το σκάφος συνοδείας, ενώ η τροφοδοσία και η υδροδοσία του γινόταν με ειδικό εξοπλισμό.

Επάνω στο σκάφος συνοδείας η ομάδα υποστήριξης και ο προσωπικός του γιατρός Χρήστος Βάσσος, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να παρέχουν στον Σπύρο ό,τι καλύτερο, με κοινό στόχο τον υγιή και ασφαλή τερματισμό του στο ακριτικό μας Καστελλόριζο.

Η συμβολική διαδρομή που αποφάσισε να κολυμπήσει ο Σπύρος, είναι από τις δυσκολότερες που μπορεί να επιχειρήσει ένας κολυμβητής, καθώς κολύμπησε στο ανοιχτό Αιγαίο κόντρα στο ισχυρότερο ρεύμα της Μεσογείου και στο πλέον αφιλόξενο περιβάλλον. Η συνολική απόσταση σε ευθεία γραμμή είναι 130 χλμ., ωστόσο ο Σπύρος κολύμπησε πολύ παραπάνω κάτι που καθιστά αυτό το εγχείρημα ασύλληπτο για τον ανθρώπινο νου.

Η πρώτη μέρα για τον Σπύρο ξεκίνησε με αρκετό καιρό, ενώ στη συνέχεια της ημέρας οι καιρικές συνθήκες ήταν πιο ευνοϊκές. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ, καθώς από τις πρώτες βραδινές ώρες τα κύματα μεγάλωσαν, ο αέρας δυνάμωσε και αυτό δυσκόλεψε σημαντικά τον Σπύρο. Τα πρώτα σημάδια κόπωσης εμφανίστηκαν και το αλμυρό νερό προκάλεσε έντονο πρήξιμο στο πρόσωπο του Σπύρου.

Χωρίς να επηρεαστεί καθόλου, ο Σπύρος συνέχισε να κολυμπά με ωραίο και σταθερό ρυθμό καλύπτοντας χιλιόμετρα, προκειμένου να μειώσει αυτή την τεράστια απόσταση.
Όταν πλέον ξημέρωσε η δεύτερη μέρα, δυστυχώς ο καιρός δεν έκανε το χατίρι στον Σπύρο και αυτό επιδείνωσε τη συνολική του κόπωση. Τα κύματα ήταν μεγάλα και η συχνότητά τους ήταν τέτοια που ο Σπύρος κυριολεκτικά πάλευε.

Το δεύτερο βράδυ ήταν ακόμα δυσκολότερο και σχεδόν απογοητευτικό, καθώς τα ρεύματα πήγαιναν τον Σπύρο προς τα πίσω και η προσπάθεια που έπρεπε να καταβάλει, όντας άυπνος και πρησμένος από το αλάτι, ήταν πραγματικά υπεράνθρωπη. Αυτές οι δυσκολίες επηρέασαν και όλη την ομάδα υποστήριξης η οποία κατέβαλε τεράστια προσπάθεια να παρέχει στον Σπύρο την τροφοδοσία του αλλά και ό,τι χρειαζόταν για να τον βοηθήσει να συνεχίσει, καθώς δεν υπήρχε κανένα περιθώριο λάθους. Μετά από μια τεράστια μάχη που έδωσε ο Σπύρος με τις καιρικές συνθήκες, επιτέλους ξημέρωσε η τρίτη μέρα που ήταν πιο φιλική και ευνοϊκή και έτσι για λίγες ώρες κατάφερε να κολυμπήσει ήρεμα και με πολύ γρήγορο ρυθμό.
Το απόγευμα της τρίτης μέρας στις 18:42 έφτασε στη Ρω και ενώ ο καιρός ξεκίνησε να χαλάει σημαντικά, ο Σπύρος ξεπέρασε κατά πολύ τα όριά του και στις 22:20 το βράδυ έφτασε στο Καστελλόριζο.

*Επάνω στο σκάφος συνοδείας βρισκόταν κριτής, ο οποίος πιστοποίησε την εγκυρότητα του εγχειρήματος.

Ο ίδιος δήλωσε για το εγχείρημα: “Κολύμπησα σε ένα αρκετά αφιλόξενο περιβάλλον, στο οποίο όμως υπέδειξα τον απαιτούμενο σεβασμό. Ήταν το δυσκολότερο εγχείρημα της ζωής μου αλλά ταυτόχρονα και το πιο σημαντικό. Κατάφερα να πραγματοποιήσω το μεγάλο μου όνειρο, για το οποίο δούλευα σκληρά πολλά χρόνια”. Ο Σπύρος είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και με όλα τα είδη που ζουν μέσα σε αυτό και επηρεάζεται σημαντικά όταν κολυμπάει και συναντάει σκουπίδια.

Αντιλαμβάνεται ότι εφόσον ο ίδιος δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσει τα σκουπίδια και μπλέκεται σε αυτά, πόσο οδυνηρό είναι για όλα τα θαλάσσια είδη που δεν γνωρίζουν την ύπαρξη των σκουπιδιών και τα κουβαλούν πάνω τους ή χάνουν τη ζωή τους εξ’ αιτίας τους.
Γι’ αυτό μέσα από τα εγχειρήματά του θέλει να περνάει πάντα το μήνυμα ότι έχουμε υποχρέωση να διατηρούμε το περιβάλλον καθαρό και να προστατεύουμε όλα τα είδη! Και σε αυτό το υπεράνθρωπο εγχείρημα, ο Σπύρος παρόλη την κούρασή του, μάζευε κάθε σκουπίδι που συναντούσε και τα έδινε στην ομάδα του στο σκάφος!

Μεγάλος χορηγός του εγχειρήματος είναι η CUPRA ΤΕΧΝΟΚΑΡ, την οποία εκπροσωπεί ο Σπύρος ως ambassador. H CUPRA ΤΕΧΝΟΚΑΡ στάθηκε υπερήφανα στο πλευρό του Σπύρου από την πρώτη στιγμή, εξασφαλίζοντάς του την απαραίτητη σιγουριά για να συνεχίσει.
H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ανέλαβε τη συνδιοράνωση αυτού του υπεράνθρωπου εγχειρήματος και συνέβαλε σημαντικά στην επίτευξη του στόχου.

Ο Σπύρος έχει στο πλευρό του χορηγούς που χάρη στην πολύτιμη στήριξή τους έβαλαν τους απαιτούμενους λίθους προκειμένου να επιτευχθεί αυτό το σπουδαίο και μοναδικό εγχείρημα. Πιο συγκεκριμένα, ο ξενοδοχειακός όμιλος Mitsis Hotels, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας nrg, η Μινέττα Ασφαλιστική, η J.P. MORGAN ένα από τα κορυφαία παγκόσμια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, η Blue Star Ferries και η εταιρεία βαμμένου αλουμινίου Elval Colour.

Παράλληλα η ιδιωτική εταιρία ελικοπτέρων Airlift εξασφάλισε την άμεση μεταφορά του Σπύρου στην Αθήνα μετά την ολοκλήρωση του εγχειρήματος, ώστε να μεταβεί για καθαρά προληπτικούς λόγους άμεσα και με ασφάλεια στην γενική κλινική Πειραιώς «Ιπποκράτης», και να επιβεβαιωθεί η άριστή κατάσταση της υγείας του.

Σπουδαία ήταν η βοήθεια του ωκεανογράφου κ. Βερβάτη Βασίλη και της ομάδας Φυσικής Ωκεανογραφίας και Αριθμητικών Μοντέλων του Τμήματος Φυσικής, του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που χάρη στην έρευνά τους, υπέδειξαν στον Σπύρο τη σωστή ημερομηνία για την έναρξη της προσπάθειας, αλλά και τη σωστή πορεία που έπρεπε να ακολουθήσει για να αντιμετωπίσει το κόντρα ρεύμα.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Μια θρυλική διαδρομή που στο άκουσμά της και μόνο... φοβίζει! Ώρα για μία "πτήση" με εντυπωσιακά πλάνα από το κανάλι Up Stories......
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...
Εκατοντάδες χιλιόμετρα με πλήρες φορτίο κατόρθωσε να διανύσει αυτό το επαγγελματικό van χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει ξανά την μπαταρία του....
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής