Αποκάλυψη για τη νέα Ducati Multistrada V4 Rally (+video)

Τη Multistrada V4 Rally παρουσίασε η Ducati, η οποία αποτελεί και την πιο ταξιδιωτική έκδοση της μεγάλης ιταλικής adventure, με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Multistrada V4 Rally 2023

Με την έκδοση Rally της 4κύλινδρης Multistrada η Ducati διευρύνει περαιτέρω τα ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας της βελτιώνοντας την άνεση του αναβάτη και του επιβάτη, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία χάρη στο νέο ρεζερβουάρ των 30 λίτρων αλλά και την ικανότητα της στις εκτός δρόμου διαδρομές. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσαρμοστεί το ίδιο εύκολα στους χωματόδρομους αλλά και στην καθημερινή κίνηση στις σύγχρονες μητροπόλεις.

Διαβάστε επίσης: Ducati Scrambler: Έφτασε τις 100.000 η παραγωγή

Στην πράξη η Multistrada V4 Rally βασίζεται στις ημι-ενεργές αναρτήσεις που έχουν αυξήσει τη διαδρομή τους στα 200 χλστ., η οποία εγγυάται ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Υπάρχει επίσης ένα νέο Power Mode για τη λειτουργία του κινητήρα, αποκλειστικά για χρήση εκτός δρόμου, φαρδύτερα μαρσπιέ αναβάτη με πιο ανάγλυφο προφίλ και αφαιρούμενο λάστιχο, και νέα ρύθμιση στην ανάρτηση Skyhook DSS EVO, η οποία είναι ακόμα πιο ακριβής και αποτελεσματική.


Η Multistrada V4 Rally είναι επίσης εξοπλισμένη με την λειτουργία Autoleveling, η οποία ρυθμίζει το ύψος της μοτοσυκλέτας όταν αλλάζει το φορτίο (αναβάτης, συνεπιβάτης, αποσκευές), προκειμένου να διατηρούνται αμετάβλητα τα χαρακτηριστικά της. Η ικανότητα εκτός δρόμου αυξάνεται ακόμη περισσότερο στη Multistrada V4 Rally χάρη και στις ελαφριές ακτινωτές ζάντες και τα ενισχυμένα προστατευτικά για τον κινητήρα.

Περισσότερη άνεση για αναβάτη και επιβάτη
Η Multistrada V4 Rally είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για ταξίδια, καθώς έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο στα σημεία ώστε να εξασφαλίζει περισσότερη άνεση για τον αναβάτη αλλά και τον συνεπιβάτη.

Διαβάστε επίσης: Νέα σπορ έκδοση Ducati Monster SP

Ο ανεμοθώρακας έχει επανασχεδιαστεί (αυξήθηκε κατά 40 χλστ. σε ύψος και 20 χλστ. σε πλάτος), η ουρά έχει επιμηκυνθεί και η βάση για την στήριξη της βαλίτσας έχει τοποθετηθεί πιο πίσω, έτσι ώστε να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τα πόδια του συνεπιβάτη. Ο τελευταίος έχει στην διάθεσή του μαρσπιέ με πιο μεγάλα ελαστικά παρεμβύσματα για μείωση των κραδασμών που φθάνουν στα πόδια του.

Επιπλέον, χάρη στη διαθεσιμότητα σε σέλες διαφορετικού ύψους τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη και το κιτ χαμηλώματος της ανάρτησης, η Multistrada V4 Rally μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ταιριάζει σε κάθε συνδυασμό αναβάτη και συνεπιβάτη.

Η λειτουργία “Minimum Preload”, που έχει ήδη εμφανιστεί στη Multistrada V4 S του 2022, επιτρέπει στον αναβάτη να χαμηλώνει τη μοτοσυκλέτα όταν σταματά ή όταν οδηγεί με χαμηλή ταχύτητα, ελαχιστοποιώντας την προφόρτιση του αμορτισέρ. Η Multistrada V4 Rally κάνει ένα ακόμη βήμα σε ό,τι αφορά την ευκολία χρήσης, εισάγοντας τη λειτουργία “Easy Lift”, η οποία, τοποθετώντας το υδραυλικό σύστημα της ανάρτησης στην θέση “ON”, μειώνει την προσπάθεια που απαιτείται για την ανύψωση της μοτοσυκλέτας από το πλαϊνό σταντ χάρη στην συμπίεση του πιρουνιού και του αμορτισέρ.

Επιπλέον, για να διευκολυνθεί η φόρτωση και η εκφόρτωση των πλαϊνών βαλιτσών και να γίνει ευκολότερη οποιαδήποτε μικροσυντήρηση που μπορεί να απαιτηθεί κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης διαδρομής, η Multistrada V4 Rally διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό κεντρικό σταντ.

Ασφάλεια και κορυφαία τεχνολογία
Η Multistrada V4 υπήρξε η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο εξοπλισμένη με μπροστινό και πίσω σύστημα ραντάρ που υποστηρίζει το ενεργό Cruise Control (ACC), το οποίο κάνει την οδήγηση λιγότερο κουραστική στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Υπήρξε επίσης πρωτοπόρος και στο σύστημα Blind Spot Detection (BSD), το οποίο εντοπίζει την παρουσία των οχημάτων που πλησιάζουν στην τυφλή γωνία των καθρεπτών και ειδοποιεί τον αναβάτη.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών προσφέρει λειτουργίες πλοήγησης χάρτη χάρη στην εφαρμογή Ducati Connect. Η εφαρμογή αυτή υποστηρίζει την χρήση κινητού τηλεφώνου για απάντηση κλήσεων ή ακρόαση μουσικής, σε συνδυασμό με το κράνος το οποίο μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα ενδοεπικοινωνίας.

Για ακόμα περισσότερη ενεργητική ασφάλεια, η Multistrada V4 Rally προσφέρει Cornering ABS, το οποίο επιτρέπει την μέγιστη αξιοποίηση των φρένων ακόμα και μέσα στις στροφές, το σύστημα Ducati Cornering Lights (DCL) που βελτιώνουν την ορατότητα τη νύχτα φωτίζοντας το εσωτερικό των στροφών, και τα συστήματα Ducati Wheelie Control (DWC) και Ducati Traction Control (DTC). Αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούν την αδρανειακή πλατφόρμα (IMU) η οποία καταγράφει τις κλίσεις της μοτοσυκλέτας και προσαρμόζει τη λειτουργία τους ανάλογα.

Enduro Riding Mode με αποκλειστική λειτουργία Power Mode
Η Multistrada V4 φέρει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban και Enduro) που μεταβάλλουν τη λειτουργία του κινητήρα και των ηλεκτρονικών της συστημάτων ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης. Στην έκδοση Rally η λειτουργία Enduro παρουσιάζεται εξελιγμένη και με την επιλογή της ενεργοποιείται μία νέα λειτουργία Power Mode. Η τελευταία περιορίζει την ισχύ στους 114 ίππους, με δυναμική και άμεση απόκριση από τον κινητήρα. Το σύστημα DSS Evolution μπαίνει σε λειτουργία εκτός δρόμου οδήγησης, εμφανίζοντας ένα συγκεκριμένο εικονίδιο στην οθόνη, το οποίο απεικονίζει ένα off road κράνος. Το DTC γίνεται λιγότερο παρεμβατικό και το DWC απενεργοποιείται, όπως και το ABS στον πίσω τροχό, με την απόδοση στις στροφές και την ανίχνευση της ανύψωσης του πίσω μέρους να περιορίζονται, έτσι ώστε να προσαρμοστεί καλύτερα η μοτοσυκλέτα στην οδήγηση σε σαθρό έδαφος.

Εξελιγμένo σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Η νέα Multistrada V4 Rally εισάγει επίσης ένα νέο σύστημα απενεργοποίησης της πίσω συστοιχίας κυλίνδρων, μια τεχνική λύση που κάνει ντεμπούτο για πρώτη φορά στον κόσμο σε μοτοσυκλέτα παραγωγής με δυνατότητα απενεργοποίησης και εν κινήσει.

Εκτός από την απενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων με τη μοτοσυκλέτα εν στάσει (μία λειτουργία που υπάρχει ήδη στη Multistrada V4), o V4 Granturismo μπορεί πλέον να διατηρεί απενεργοποιημένους τους δύο πίσω κυλίνδρους και σε άλλες συνθήκες της λειτουργίας του, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου, της μείωσης των εκπομπών ρύπων και της μικρότερης δυνατής θερμότητας. Με αυτή τη νέα προσέγγιση, η απενεργοποίηση πραγματοποιείται ακόμα και με τη μοτοσυκλέτα σε κίνηση σε συνθήκες ρολαρίσματος ή χαμηλών απαιτήσεων σε ισχύ.

Καθώς αυξάνεται η ταχύτητα ή ο αναβάτης ζητά περισσότερη ισχύ με το γκάζι, οι πίσω κύλινδροι ενεργοποιούνται ξανά σε κλάσματα του δευτερολέπτου, εξασφαλίζοντας ότι ο V4 Granturismo θα διατηρήσει τον χαρακτήρα και τις κορυφαίες επιδόσεις του. Αυτό το νέο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων διατίθεται σε όλα τα modes οδήγησης. Κατά τα άλλα ο V4 κινητήρας των 1.158 κ.εκ. αποδίδει 170 ίππους στις 10.750 rpm και 121 Nm στις 8.750 rpm.

Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο, η Multistrada V4 Rally συνεχίζει με το μονοκόκ αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο παραμένει ελαφρύ και συμπαγές, ενώ παραμένει και το διπλό αλουμινένιο ψαλίδι. Η Multistrada V4 Rally προσφέρεται αποκλειστικά με ακτινωτές ζάντες με tubeless ελαστικά, επανασχεδιασμένες και χαμηλού βάρους, έτσι ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της.

Η Ducati θα προσφέρει τη Multistrada V4 Rally σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: την Adventure Radar, που είναι εξοπλισμένη με ενεργό Cruise Control και Blind Spot Detection, την Adventure Travel & Radar, όπου προστίθενται πλαϊνές βαλίτσες αλουμινίου, θερμαινόμενα grips και σέλα και την Full Adventure που φέρει επιπλέον τελικό εξάτμισης της Akrapovic και εμπρός λασπωτήρα από ανθρακονήματα.

Η νέα Ducati Multistrada V4 Rally αναμένεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο 2023 σε δύο χρώματα “Ducati Red” και “Brushed Aluminium & Matt Black”, με μαύρες ακτίνες και για τα δύο χρώματα. Η νέα έκδοση καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση “4Ever Ducati”, που ισχύει για 4 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.