Με έναν ισχυρότερο κινητήρα, βελτιώσεις σε ανάρτηση και πλαίσιο, τα νέα συστήματα υποβοήθησης Brake Slide Assist και DTC Slide Control, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική με winglets και επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, η BMW προχώρησε σε συνολική αναβάθμιση της S 1000 RR.
Διαβάστε επίσης: Η νέα Fantic XEF 450 έτοιμη για διασκεδαστικές περιπέτειες
Η νέα superbike των Βαυαρών φέρει 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στο μοτέρ της υπάρχουσας S 1000 RR. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τώρα στους 210 ίππους στις 13.750 σ.α.λ., τρεις ίππους περισσότερους από του προηγούμενου μοντέλου, ενώ η μέγιστη ροπή των 113 Nm κάνει την εμφάνισή της στις 11.000 σαλ. Παρά την αύξηση της μέγιστης ροπής, το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα της νέας RR είναι τώρα ευρύτερο σύμφωνα με τη BMW, ενώ το ανώτατο όριο περιστροφής του κινητήρα φτάνει στις 14.600 σ.α.λ.
Βελτιωμένο Dynamic Traction Control (DTC)
Το νέο χαρακτηριστικό του Dynamic Traction Control DTC είναι η λειτουργία Slide Control που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει δύο προκαθορισμένες γωνίες πλαγιολίσθησης για το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, όταν επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή. Από τεχνική σκοπιά, αυτό επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ενός αισθητήρα γωνίας κλίσης τιμονιού. Μέχρι την αντίστοιχη γωνία κλίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επιτρέπει την ολίσθηση στον πίσω τροχό, όταν η μοτοσικλέτα επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή, δίνοντας τη δυνατότητα πλαγιολίσθησης. Όταν επιτευχθεί η προκαθορισμένη τιμή γωνίας διεύθυνσης, το traction control παρεμβαίνει, μειώνει την ολίσθηση και σταθεροποιεί τη μοτοσικλέτα.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Vespa GTS (+τιμή στην Ελλάδα)
Με νέα γεωμετρία για το πλαίσιο
Η νέα RR εξακολουθεί να φέρει το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών που ενσωματώνει τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του με κλίση 32 μοιρών για τους κυλίνδρους του. Με στόχο τη βελτιστοποίηση της πλευρικής ευκαμψίας, το κύριο πλαίσιο της νέας RR βελτιώθηκε με τους μηχανικούς να εστιάζουν στην περαιτέρω αύξηση της οδηγικής ακρίβειας. Η γωνία κάστερ έχει επιπεδοποιηθεί κατά μισή μοίρα και το ίχνος των έχει μειωθεί κατά 3 χλστ. Η νέα γεωμετρία του πλαισίου συνοδεύεται όχι μόνο από καλύτερη οδηγισιμότητα, αλλά και από αυξημένη ακρίβεια και καλύτερη πληροφόρηση από τον εμπρός τροχό.
ABS Pro με νέες λειτουργίες
Η νέα λειτουργία Brake Slide Assist είναι μια σημαντική και πολύ χρήσιμη καινοτομία για αναβάτες που οδηγούν σε πίστα. Όπως και στη νέα λειτουργία DTC Slide Control, αυτό το νέο σύστημα βασίζεται επίσης σε αισθητήρες γωνίας τιμονιού και επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει μια συγκεκριμένη γωνία πλαγιολίσθησης για τα λεγόμενα drifts πέδησης, ενώ ολισθαίνει στις στροφές διατηρώντας την ταχύτητα.
Με αεροδυναμικά βοηθήματα για αυξημένες απόδοση
Όπως στην M RR, η μικρές αεροτομές στη νέα RR εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή επαφή του εμπρός τροχού με το δρόμο – ειδικά κατά την επιτάχυνση παράγονταςς κάθετη αεροδυναμική δύναμη, και ως εκ τούτου, πρόσθετο φορτίο στον τροχό. Το πλεονέκτημα είναι ότι η τάση ανύψωσης του εμπρός τροχού μειώνεται, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να μπορεί να φρενάρει πιο αργά ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και η ευστάθεια στις στροφές.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, η νέα έκδοση της RR επωφελείται από ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, που περιλαμβάνει φτεράκια, ένα νέο, ελαφρύτερο και πιο σπορ πίσω τμήμα, και τους τρεις νέους χρωματικούς συνδυασμούς Blackstorm (μεταλλικό), Style Passion in Racingred (μη μεταλλικό) και Lightwhite (μη μεταλλικό/BMW M) με αγωνιστικό χαρακτήρα.