Με μία επίσημη τοποθέτηση στο διεθνές φόρουμ εξαγωγών “Made in Russia 2022”, ο δήμαρχος της Μόσχας ξεκαθάρισε ότι η παραγωγή αυτοκινήτων με το σήμα Moskvitch θα ξαναρχίσει τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Το μόνο σίγουρο, βέβαια, είναι ότι δεν θα παράγονται αυτοκίνητα του παρελθόντος, αλλά σύγχρονα μοντέλα της κινεζικής JAC.
Υπενθυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες, η Renault πούλησε την μονάδα της και εγκατέλειψε την συγκεκριμένη χώρα. Τότε, ο δήμαρχος της Μόσχας, Σεργκέι Σομπιάνιν, εξήγησε ότι ο ξένος ιδιοκτήτης αποφάσισε να κλείσει το εργοστάσιο, αλλά οι αρχές της πόλης δεν μπορούν να επιτρέψουν να μείνουν χωρίς δουλειά χιλιάδες εργαζόμενοι.
Κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα, όπου ο ίδιος προλόγισε την μεγάλη επιστροφή της εταιρείας Moskvich. Επειδή ο σχεδιασμός ενός νέου αυτοκινήτου σε λίγους μήνες είναι απλά αδύνατος, έχει συμφωνηθεί η παραγωγή αυτοκινήτων με κύριο εταίρο την κινεζική JAC. Οχήματα της συγκεκριμένης εταιρείας θα κατασκευάζονται εκεί και θα βγαίνουν στην αγορά με το σήμα Moskvitch. Ουσιαστικά, μιλάμε για μία πρακτική γνωστή και ως “rebadge” στην Ευρώπη.
“Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πέσει σοβαρά φέτος. Ωστόσο, είμαι βέβαιος ότι, με τη βοήθεια του Υπουργείου Βιομηχανίας, θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε ξανά το εργοστάσιο αυτοκινήτων Moskvitch της Μόσχας τον Δεκέμβριο”, δήλωσε ο δήμαρχος, ενώ συμπλήρωσε ότι η Μόσχα έχει όλη την τεχνογνωσία για να φέρει σε πέρας κάτι τέτοιο.
Όσον αφορά στην παραγωγή, διεθνή μέσα κάνουν λόγο για 600 αυτοκίνητα φέτος, εκ των οποίων τα 200 θα είναι ηλεκτρικά. Από το 2023, η ετήσια παραγωγή αναμένεται να αυξηθεί στα 50.000 αυτοκίνητα. Ακολουθεί ένα video με πλάνα από την συγκεκριμένη μονάδα, όταν βρισκόταν υπό την ηγεσία της Renault.