Δεν χωράει αμφιβολία πως και τα δυο ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν απίστευτες οδηγικές συγκινήσεις χάρη στην κτηνώδη ιπποδύναμη και το τράβηγμα από το… μηδέν!
Η BMW iX M60 χάρη στο διπλό κινητήρα προσφέρει 619 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Αντίστοιχα το Audi RS E-Tron GT παράγει 646 άλογα, αλλά η ροπή είναι σημαντικά λιγότερη, αφού αγγίζει τα 830 Nm. Όμως το ηλεκτρικό μοντέλο της Audi ζυγίζει 2.347 κιλά, έναντι των 2.584 κιλών της BMW και αυτό του δίνει ένα πλεονέκτημα.
Στην πράξη τώρα, το θηριώδες SUV της BMW δεν τα πήγε και τόσο καλά στο πρώτο «πάτημα», με το launch control να καθυστερεί σημαντικά στη λειτουργία του. Αυτό έδωσε ένα τεράστιο προβάδισμα στο Audi RS E-Tron GT που το διατήρησε έως και το τέλος της κόντρας.
Τη 2η φορά η BMW τα πήγε καλύτερα, ωστόσο το E-Tron GT άνοιξε τη διαφορά στα τελευταία μέτρα και τερμάτισε ξανά πρώτο. Έπειτα οι δυο οδηγοί είπαν να κάνουν μια ρολαριστή κόντρα. Σε αυτή τη φάση η BMW ένιωσε πιο άνετα αλλά και τις δυο φορές το Audi επικράτησε. Εκεί που ξεχώρισε η iX ήταν στη δοκιμασία των φρένων, παρά το σημαντικά παραπάνω βάρος της.