Εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που προσφέρει η Porsche 911 Turbo ως βάση, οι άνθρωποι της Manhart βάζουν τις δικές τους “πινελιές” στο γερμανικό supercar ονομάζοντας παράλληλα την πρότασή τους TR 800.
Διαβάστε επίσης – Porsche 911 Carrera T: Η ομορφιά της απλότητας
H Manhart TR 800 έχε βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό, σύμφωνα και με τη γνωστή γερμανική εταιρεία βελτιώσεων στον αισθητικό τομέα αλλά και τα μηχανικά της μέρη με τις αλλαγές να ξεκινούν από τον εξακύλινδρο υπετροφοδοτούμενο boxer κινητήρα των 3,8 λίτρων.
Με το turbo kit της Manhart και τον επαναπρογραμμματισμό της ECU, η ισχύς και η ροπή του κινητήρα αυξήθηκαν κατά 183 ίππους και 165 Nm, έναντι της εργοστασιακής έκδοσης και φτάνουν τώρα στους 833 ίππους και τα 965 Nm. Στα παραπάνω η Manhart προσθέτει την δική της εξάτμιση με νέους καταλύτες, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων.
Οι βελτιώσεις συνεχίζονται στις αναρτήσεις με τα στάνταρ ελατήρια να δίνουν τη θέση τους σε μια τετράδα της H&R, η οποία φέρνει παράλληλα το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος κατά 30 χλστ.
Διαβάστε επίσης – Tag Heuer: 50 χρόνια Carrera με σπάνια, επετειακά ρολόγια
Η αυξημένη ισχύς και οι αλλαγές του Γερμανού βελτιωτή στην απόδοση της 911 Turbo, “δηλώνονται” στον παρατηρητή από τις αλλαγές στο αμάξωμα και το body kit της Manhart που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Στο εμπρός μέρος οι προσθήκες εντοπίζονται στο σπόιλερ του προφυλακτήρα και στα πλαίσια των εισαγωγών για τον αέρα.
Συνεχίζοντας προς τα πίσω βλέπουμε νέα καλύμματα για τους καθρέπτες και νέες πλαϊνές ποδιές, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε νέα αεροτομή αλλά και διαχύτη. Η εικόνα συμπληρώνεται από τις αλουμινένιες σφυρήλατες ζάντες της Manhart των 21 και 22 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.