Το Volkswagen T3 είναι ένα διαχρονικά δημοφιλές μοντέλο, με μεγάλη ιστορία. Υπενθυμίζουμε ότι το T3 ήταν διαθέσιμο σε έκδοση Van ή επιβατική με πίσω καθίσματα, καθώς και Combi με ανοιχτό χώρο αποσκευών.
Ωστόσο, το αυτοκίνητο διέθετε κινητήρια σύνολα, τα οποία μπορούσαν απλά να φέρουν εις πέρας τις επαγγελματικές ή μεταφορικές ανάγκες, χωρίς περαιτέρω απαιτήσεις. Μάλιστα, ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος πίσω, σε επίπεδη διάταξη, ενώ κάποιες εκδόσεις ήταν διαθέσιμες και με τετρακίνηση.
Και φτάνουμε στο 1985, όταν οι μηχανικοί της Porsche, χρειάστηκαν έναν αρκετά πιο γρήγορο τρόπο μεταφοράς ανταλλακτικών για την αγωνιστική Porsche 959 του Ράλι Ντακάρ. Το απελπιστικά αργό Volkswagen T3 κρίθηκε ανίκανο να συμβαδίσει με τους ρυθμούς των ανθρώπων της Porsche, οπότε προχώρησαν σε μια σειρά σημαντικών τροποποιήσεων.
Αρχικά, στη θέση του παλιού κινητήρα, έφεραν έναν επίπεδο, χωρητικότητας 3,2 λίτρων, τον οποίο χρησιμοποιούσε η Porsche 911 3.2 Carrera και μάλιστα απέδιδε 231 ίππους. Μετά από αυτή την αλλαγή, η τελική ταχύτητα του συγκεκριμένου Volkswagen T3 πλέον άγγιζε τα 220 χλμ./ώρα, αν και η Porsche δήλωνε 187 χλμ./ώρα. Προφανώς, γιατί ήθελε να εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο θα έπιανε τα 187 χλμ./ώρα, με εννέα επιβάτες συν τον κλιματισμό αναμμένο.
Εξωτερικά λοιπόν, το Volkswagen T3 B32 διαθέτει εμπρός και πίσω διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. Επιπλέον, στα πλαϊνά πίσω τμήματα του αμαξώματος υπάρχουν αεραγωγοί, οι οποίοι αναλαμβάνουν την επαρκή ψύξη του κινητήρα. Τέλος, οι ζάντες των 16 ιντσών από την Fuchs, μαζί με την μεγαλύτερη απόληξη της εξάτμισης, συμβάλλουν στην διακριτική αλλά «μυστηριώδη» εικόνα του Volkswagen T3 B32.
Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο της Porsche, ενώ ανάλογες τροποποιήσεις έχουν γίνει τόσο στα φρένα του οχήματος όσο και στην ανάρτηση. Μετά την ολοκλήρωση της εν λόγω… «βελτίωσης», το αυτοκίνητο έλαβε την κωδική ονομασία B32, η οποία προφανώς αφορά τον κυβισμό του κινητήρα.
Ανάλογες τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό του, το οποίο έχει ντυθεί με δέρμα, με «κερασάκι στην τούρτα» το λογότυπο της Porsche στο κέντρο του τιμονιού. Παράλληλα, στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν τρεις επιπλέον μετρητές, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί με τις μετρήσεις του δυνατού πλέον κινητήρα.
Τέλος, το Τ3 Β32 είναι προς πώληση από το Porsche Classic Center Gelderland στην Ολλανδία, έχοντας αριθμό πλαισίου Porsche και όντας ταξινομημένο ως όχημα Porsche στα γερμανικά έγγραφα. Για την ιστορία, το μοντέλο κατασκευάστηκε το 1985, αλλά καταχωρήθηκε για πρώτη φορά το 1988 και έχει διανύσει κοντά στα 130.770 χιλιόμετρα. Όσο δε για την τιμή του, θα αρκεστούμε στο ότι ναι μεν τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής έχουν «αλμυρές» τιμές, όμως 364.900 ευρώ για ένα ειδικό Volkswagen Τ3, είναι πάαααρα πολλά.