Porsche 911 GT2 RS από την Manhart, γιατί οι 700 ίπποι δεν αρκούν!

Η Manhart δεν αστειεύεται! Δυναμώνει κι άλλο την ήδη πανίσχυρη Porsche 911 GT2 RS των 700 ίππων, κάνοντας την τελική ισχύ της σχεδόν τετραψήφια...
Porsche 911 GT2 RS

Η βελτιωτική εταιρεία Manhart είναι ιδανική για όσους είναι αχόρταγοι με το γκάζι! Και πως αλλιώς να χαρακτηρίσουμε τους τυχερούς ιδιοκτήτες μιας GT2 RS που δεν αρκούνται στα 700 εργοστασιακά άλογα και θέλουν το κάτι παραπάνω. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή τα πράγματα.

Οι μηχανικοί της Manhart δούλεψαν εντατικά και εκπόνησαν ένα βελτιωτικό πακέτο για τον 3,8 λτ. 6κύλινδρο bi-turbo κινητήρα της Porsche. Αρχικά τοποθέτησαν δυο μεγαλύτερες παροχής τουρμπίνες ΤΤΗ και άλλαξαν την πολλαπλή εισαγωγής με μια αλουμινίου. Στη συνέχεια τοποθέτησαν ένα μεγαλύτερο intercooler, αλλά και ένα πιο ελεύθερο kit εξαγωγής. Για να μπορέσουν όλα αυτά να δουλεύουν σωστά έκαναν και τον απαραίτητο επαναπρογραμματισμό στον εγκέφαλο.

 

Το δυναμόμετρο με όλα αυτά έγραψε 945 ίππους και 1.050 Nm ροπής (700 ίππους και 750 Nm ροπής το εργοστασιακό μοντέλο). Επιπλέον το 7τάχυτο PDK κιβώτιο αναβαθμίστηκε κι αυτό για να αντέχει την έξτρα δύναμη και να την στέλνει απροβλημάτιστα στον πίσω άξονα.

Βελτιωμένο είναι όμως και το “κοστούμι” της Porsche 911 GT2 RS που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Αρχικά έχει τοποθετηθεί ένα διαφορετικό εμπρόσθιο splitter, ενώ και οι λεπτομέρειες στις εισαγωγές του αέρα είναι από carbon. Από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένα τα πλαϊνά μαρσπιέ, όπως επίσης και ο πίσω διαχύτης. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με το κόστος, το εικονιζόμενο μοντέλο όπως μπορείτε να δείτε και στη σελίδα της Manhart κοστίζει 550.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής