Η BMW R 1250 RS αναβαθμίζεται

Η sport touring BMW R 1250 RS γίνεται ακόμη καλύτερη για τη νέα χρονιά με βελτιώσεις στα σημεία και πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό ασφάλειας.
BMW R 1250 RS 2022

Μια μοτοσικλέτα για όλες τις χρήσεις που μπορεί να βγει με αξιώσεις στον αυτοκινητόδρομο αλλά και τον επαρχιακό είναι η BMW R 1250 RS με τον boxer κινητήρα των 1.254 κ.εκ. και 136 ίππων.

Οι άνθρωποι της BMW φρόντισαν να βελτιώσουν την R 1250 RS για το 2023 προσθέτοντας στοιχεία εξοπλισμού που ήταν μέχρι πρότινος προαιρετικά στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας τους, ενώ αύξησαν τις επιλογές του προαιρετικού εξοπλισμού με νέες προσθήκες.

Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά Ducati Scrambler (+video)

Αν και δεν υπάρχουν αλλαγές στην απόδοση του μεγάλου δικύλινδρου boxer κινητήρα με τα πλούσια αποθέματα ροπής, οι Βαυαροί πρόσθεσαν στα προγράμματα λειτουργίας του και το νέο Ecο που φροντίζει για τον περιορισμό της κατανάλωσης βενζίνης και την αύξηση της αυτονομίας και δίνει πιο ήπια χαρακτηριστικά απόκρισης στο ηλεκτρονικό γκάζι.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της R 1250 RS ανήκει πλέον το ABS Pro και το Dynamic Brake Control. Το πρώτο συνδυάζει μερικώς την απόδοση του εμπρός και του πίσω φρένου και προσαρμόζει τη λειτουργία του σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα αλλά και την κλίση της μοτοσικλέτας. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall, ενώ έχει προστεθεί και μια θύρα USB-A, για φόρτιση κινητών συσκευών.

Διαβάστε επίσης: Νέο Suzuki V-Strom 800DE (+video)

Το Dynamic Brake Control βελτιώνει ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά πέδησης του συστήματος ελέγχοντας αποτελεσματικά το φρένο που παράγει ο κινητήρας ώστε να διατηρείται η ισορροπία και να μεγιστοποιείται η απόδοση, ενώ κατά το φρενάρισμα δεν αφήνει το γκάζι να ανοίξει κατά λάθος.

Ανάμεσα στα στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού που ξεχωρίζουν είναι η νέα θερμαινόμενη σέλα για τον αναβάτη που μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε διαφορετικά επίπεδα έντασης και τοποθετείται σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα γκριπ που ρυθμίζονται επίσης σε πέντε επίπεδα. Επίσης ο αναβάτης έχει πλέον την επιλογή τιμονιού στη θέση των κλιπόν, το οποίο είναι ελαφρώς φαρδύτερο και ψηλότερο για περισσότερη άνεση στην καθημερινή χρήση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα