Μια μοτοσικλέτα για όλες τις χρήσεις που μπορεί να βγει με αξιώσεις στον αυτοκινητόδρομο αλλά και τον επαρχιακό είναι η BMW R 1250 RS με τον boxer κινητήρα των 1.254 κ.εκ. και 136 ίππων.
Οι άνθρωποι της BMW φρόντισαν να βελτιώσουν την R 1250 RS για το 2023 προσθέτοντας στοιχεία εξοπλισμού που ήταν μέχρι πρότινος προαιρετικά στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας τους, ενώ αύξησαν τις επιλογές του προαιρετικού εξοπλισμού με νέες προσθήκες.
Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά Ducati Scrambler (+video)
Αν και δεν υπάρχουν αλλαγές στην απόδοση του μεγάλου δικύλινδρου boxer κινητήρα με τα πλούσια αποθέματα ροπής, οι Βαυαροί πρόσθεσαν στα προγράμματα λειτουργίας του και το νέο Ecο που φροντίζει για τον περιορισμό της κατανάλωσης βενζίνης και την αύξηση της αυτονομίας και δίνει πιο ήπια χαρακτηριστικά απόκρισης στο ηλεκτρονικό γκάζι.
Στον στάνταρ εξοπλισμό της R 1250 RS ανήκει πλέον το ABS Pro και το Dynamic Brake Control. Το πρώτο συνδυάζει μερικώς την απόδοση του εμπρός και του πίσω φρένου και προσαρμόζει τη λειτουργία του σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα αλλά και την κλίση της μοτοσικλέτας. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall, ενώ έχει προστεθεί και μια θύρα USB-A, για φόρτιση κινητών συσκευών.
Διαβάστε επίσης: Νέο Suzuki V-Strom 800DE (+video)
Το Dynamic Brake Control βελτιώνει ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά πέδησης του συστήματος ελέγχοντας αποτελεσματικά το φρένο που παράγει ο κινητήρας ώστε να διατηρείται η ισορροπία και να μεγιστοποιείται η απόδοση, ενώ κατά το φρενάρισμα δεν αφήνει το γκάζι να ανοίξει κατά λάθος.
Ανάμεσα στα στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού που ξεχωρίζουν είναι η νέα θερμαινόμενη σέλα για τον αναβάτη που μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε διαφορετικά επίπεδα έντασης και τοποθετείται σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα γκριπ που ρυθμίζονται επίσης σε πέντε επίπεδα. Επίσης ο αναβάτης έχει πλέον την επιλογή τιμονιού στη θέση των κλιπόν, το οποίο είναι ελαφρώς φαρδύτερο και ψηλότερο για περισσότερη άνεση στην καθημερινή χρήση.