Η Peugeot αποκάλυψε τη νέα μοτοσικλέτα PM-01

Την πρώτη της μοτοσικλέτα έπειτα από πολλά χρόνια αποκάλυψε η Peugeot Motorcycles με την παρουσίαση της γυμνής μικρού-μεσαίου κυβισμού PM-01.
Νέα Peugeot PM-01 2022

Υπό τη σκέπη της ινδικής Mahindra, το πρώην τμήμα μοτοσικλετών της Peugeot διευρύνει τις δίτροχες προτάσεις του με την αποκάλυψη της PM-01 που πραγματοποιήθηκε στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Η PM-01 αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο βήμα της Peugeot Motorcycle στο να δημιουργήσει από την αρχή μία γκάμα μοτοσικλετών, δίπλα σε εκείνη των scooters που έχει και να κάνει ξανά την είσοδό της στην Ευρώπη στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Διαβάστε επίσης: Μια σπάνια Honda NR στο σφυρί (+video)

Η γυμνή PM-01 έχει στο στόχο της τους νέους σε ηλικία αναβάτες που ψάχνουν την πρώτη τους μοτοσικλέτα, αλλά και όλους εκείνους που επιθυμούν ένα μικρού κυβισμού μοντέλο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις αλλά δεν είναι φαν των scooter και των παπιών.

Η νέα PM-01 διατηρεί τους σχεδιαστικούς δεσμούς με τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρεία και αυτό γίνεται εμφανές στη σχεδίαση του προβολέα αλλά και σε εκείνη του πίσω φωτιστικού σώματος. Και στις δύο περιπτώσεις στα LED φώτα έχουν ενσωματωθεί οι γνωστές φωτεινές “νυχιές” της Peugeot και δίνουν μια ξεχωριστή όψη στην σύγχρονης σχεδίασης μικρή μοτοσικλέτα.

Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά Ducati Scrambler (+video)

Η PM-01 θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες μονοκύλινδρους εσωτερικής καύσης, έναν στα 125 κ.εκ. -για τους κατόχους διπλώματος κατηγορίας A1 αλλά και τους οδηγούς αυτοκινήτου- και ένα στα 300 κ.εκ. Η δεύτερη πρόταση αφορά τους αναβάτες που θέλουν υψηλότερες επιδόσεις και σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την μοτοσικλέτα της Peugeot και εκτός των τειχών της πόλης.

Η απόδοση του μικρού μονοκύλινδρου κινητήρα της PM-01 “φλερτάρει” με τα όρια της ισχύος για μοτοσικλέτες που οδηγούνται με δίπλωμα A1 και φτάνει στους 15 ίππους, ενώ το μεγαλύτερο μοτέρ των 292 κ.εκ. αποδίδει 29 ίππους και 24,5 Nm ροπής.

Το μοντέρνο παρουσιαστικό της νέας μοτοσικλέτας της Peugeot ενισχύεται από τις σύγχρονες λύσεις στους τομείς των αναρτήσεων και των φρένων. Το εμπρός πιρούνι φέρει καλάμια διαμέτρου 41 χλστ. και είναι ανεστραμμένο, το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα ενώ την ανάρτηση του πίσω τροχού φροντίζει ένα αμορτισέρ που έχει τοποθετηθεί κεντρικά.

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους τύπου “μαργαρίτα” και στα δύο άκρα με διάμετρο στα 280 και 240 χλστ. αντίστοιχα, ενώ οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου με διάμετρο στις 17 ίντσες. Η θυγατρκή της Mahindra κάνει λόγο για βάρος που δεν ξεπερνά τα 162 και 152 πλήρη κιλά για την μεγαλύτερου και μικρότερου κυβισμού έκδοση αντίστοιχα.

Η Peugeot PM-01 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στις ευρωπαϊκές αγορές κοντά στα μέσα της χρονιάς σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+....
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται